Når tester dere etter innsett?

- Amy -

Gift med forumet
Jeg har fått beskjed om å teste 13 dager etter innsett, og skal prøve å unngå testing før det. Holder nok ikke lenge :angelic:
 
Første gangen testet jeg etter 10 dager og fram til dagen før blodprøve. Positiv digital, cb osv, men hadde HCG nivå på 14, så det var en kjemisk. Utsetter ikke meg selv for den smerten igjen, så forrige forsøk ventet jeg i 14 dager og skal gjøre det nå også :)
 
Sist startet jeg veldig tidlig for å teste ut hCG fra ovitrelle så forhåpentligvis teste inn hCG fra baby igjen. Nå skal jeg vente til jeg er 14 dpo, så 14 dager etter uttak og sikkert 12 dager etter innsett ;)
 
Jeg venter til testdatoen jeg får av klinikken. Litt vanskelig å vente så lenge, men har greid det til nå :)
 
Jeg testet 1 dag før oppgitt testdato, men kun pga. at jeg på testdato kom til å ha en sykt stressende dag på jobben.
Dette ble da 14 dpo / 12 dager etter innsett.
 
Jeg testet også en dag før oppgitt testdato da jeg trodde jeg skulle havne på psykriatisk da jeg var tussete i hodet etter 2 negative forsøk :p
Var rett og slett så sikker på det var gått galt igjen, og den dagen som skulle vært testdagen Måtte jeg gå på jobb. Tok meg fri to dager fra jobb til og med fordi jeg var så overnervøs at jeg fløy på do hele tiden og var skikkelig ustabil i magen :p
Må le litt av hvordan jeg oppførte meg nå, men jeg var så psykisk tullete i hode under ivf at fy..
Skal nevnes at testen ble positiv da og er nå 23 uker på vei :)
 
Jeg tester vell alltid rundt 8-9 dager etter innsett. Klarer ikke vente :p da jeg var gravid i fjor så testet jeg etter 9 dager.
 
Jeg har fått beskjed om å teste 13 dager etter innsett, og skal prøve å unngå testing før det. Holder nok ikke lenge :angelic:

Testet ikke før legen sa jeg skulle. Var redd for falsk positiv. Men så fikk jeg som regel med ett unntak mens rundt dag 12-13 uansett.,
 
Testet 7 dpo, ble litt sjokk da den var superpositiv og det fortsatte sånn utover uka...
 
Jeg har testet alt fra Rugedag 7 til 12. Det tidligste du normalt kan forvente et positivt resultat er dag 7 ved 3 dagers egg og 5 ved blastocyst. Husk at jo tidligere du tester jo større er sjansen for en falsk negativ. Fikk selv negativt på RD9 (3 dagers) og det ble baby :)

Tester du 14DPO så skal resultatet være rimelig sikkert. Lykke til
 
7-8 dager etter innsett, klarte ikke holde meg lengre [emoji14]
 
Er det mange her som tester negativt på dag 11-12 og fått positiv senere da?:) føler alle får positiv p dag 9-10!
 
Utak/befruktning forrige fredag insett mandag. Hvor tidligst kan jeg teste ? Er så spent [emoji1317][emoji85]
 
De tinet 5 embryo. De siste 2 overlevde tining. De var 3 dagers. Jeg fikk en kraftig blødning 1 uke etter, kun den dagen. Fikk beskjed om å ta graviditetstest når det var gått to uker. Den var positiv! Tok en til for å være sikker. Sto 2-3 uker gravid. Tok blodprøve 29, den viste HCG på 98. De gav beskjed om å slutte på hormoner. Jeg måtte ta en ny test onsdag, den viste 150.
Det skulle vist vært over 1000 nå så de har sagt at forhåpentligvis kommer mensen snart.
Jeg skal aldri ta en graviditetstest igjen før blodprøve! Utsette meg selv for å begynne å håpe og drømme, tenke på babynavn for så og få beskjed om at det ikke blir noe.
 
De tinet 5 embryo. De siste 2 overlevde tining. De var 3 dagers. Jeg fikk en kraftig blødning 1 uke etter, kun den dagen. Fikk beskjed om å ta graviditetstest når det var gått to uker. Den var positiv! Tok en til for å være sikker. Sto 2-3 uker gravid. Tok blodprøve 29, den viste HCG på 98. De gav beskjed om å slutte på hormoner. Jeg måtte ta en ny test onsdag, den viste 150.
Det skulle vist vært over 1000 nå så de har sagt at forhåpentligvis kommer mensen snart.
Jeg skal aldri ta en graviditetstest igjen før blodprøve! Utsette meg selv for å begynne å håpe og drømme, tenke på babynavn for så og få beskjed om at det ikke blir noe.
Skjønner ikke at HCG skal være over 1000? Hcg stiger ca dobbelt på 2 dager. Så om det var 98 på mandag skal den være ca pluss minus 200 på onsdag. Litt avhengig av når på dagen du tok testene.
Men ja skjønner at du ikke vil teste selv lengre ❤️
 
Vi fikk satt inn 3 dagers embryo den 10.juni
29.juni viste blodprøve HCG på 98. 1.juli var den 150 og 6.juli 156 og 9.juli 246.

Vet ikke hvorfor ‍♀️ De håper kroppen skal ordne opp selv fortsatt, hvis ikke må jeg få cellegift og da vil det utsette et nytt forsøk med mange måneder.
 
Back
Topp