Når teste?

Nelly84

Glad i forumet
Hei, jeg håper på å bli medlem her :) Fikk en sønn i januar i år, og føler oss klar for to tette ;) Menstermin blir isåfall 22.04, så nå venter jeg bare på å kunne teste meg! Hvor tidlig testet dere positivt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Min slo ut 6 dager før forventet mens

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Okei, det var jo veldig tidlig det da! :) Har mistet 3 ganger før vi fikk sønnen vår, og ingen av mine tester har slått ut før dagen før forventet mens. Og da nokså svakt. Er ikke helt sikker på når jeg skal ha mens heller, har bare hatt 1 siden fødsel (ammer). Men har alltid hatt 28 dagers syklus, så går ut ifra det nå.. Spennende :)

heisann :) jeg fikk veeeeldig svak strek 11dpo, 3 dager før jeg skulle hatt mensen.
lykke til :) håper du kommer inn hit!!

Lykke til :D
Her fikk jeg svaakt positiv test dagen før ikm :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg håper også å bli medlem her Skal teste meg neste uke! IKM er neste lørdag ☺ Er så spent!!

❤ alle gode ting er tre ❤

Og selvfølg masse lykke til og så håper jeg vi får aprilbabyer begge to!!

❤ alle gode ting er tre ❤

sist fikk jeg svak 10 dpo.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk svak strek 9 dpo denne gangen, men kan hende det var 10 dpo også. (litt usikker på akkurat dag)

Lykke til!

Fikk en svaaak strek etter fristen 9 dpo. 10 dpo kom en litt sterkere strek før fristen, enda litt sterkere 11 dpo og Gravid 1-2 på cb digital 12 dpo :) Lykke til! :)

fikk svak svak svak strek 7 dager før, litt sterkere som forsvant når testen tørket 5 fager før og dagen ikm hadde jeg så sterk strek strek at den var mer blå en kontroll streken :D

Hva står egentlig dpo for?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Min slo ut 3 dager etter forventet mens. Jeg ventet litt lenger for å være helt sikker på at tr ikke dukket opp :)

Dager etter eggløsning :) days past ovulation

Sent from my iPad using BV Forum
Ahh ok;) takk;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg tok en clearblue digital med ukeindikator 4 dager før forventet mens, den var positiv :)

Svak test 10 dpo. Har aldri testet positivt så tidelig før

Dere som fikk positiv test tidlig, Testet dere på morgenen da?

Back
Topp