Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satser på januarsalget til de store tingene tenkte jeg [emoji846]
Må i alle fall vite kjønn først, for blir det samme som jeg har så har vi alt. Blir det motsatt så trenger vi alt, så da begynner vi nok før på klær og sånt.
Vi venter til etter OUL og kanskje helt til januarsalget, tenker jeg. Hvor finner man gode tilbud på de store tingene?
Barnas Hus, babyshop, babybanden, jollyroom er de jeg har hørt om i hvert fall. Fått tips om at det pleier å være gode tilbud på Black friday i november, samt julekalender i desember, + januarsalget da.
Åh, smart! Det tenkte jeg ikke på.....
Vi har ikke kjøpt noenting enda. Jeg er førstegangs, og vi har _null_ peil på hva vi skal kjøpe/hva vi kommer til å trenge osv... Tenker at jeg venter til oktober/november før vi lager en slags liste, må bare be venninner og folk med erfaring om hjelp, hehe.
Særlig vogn og stellebord er jeg litt lost på. Ser jo at det er så mye der ute, vanskelig å vite hva man har behov for og liker når man har null erfaring med sånne ting
Vi tenker å vente så lenge som mulig. Man skal jo oppbevare alt mulig også. Men vi vil heller ikke vente så lenge at jeg ikke klarer gå i butikker... Det endte et vennepar opp med, akkurat da de skulle igang med innkjøp fikk hun så kraftig bekkenløsning at mannen måtte gå rundt i butikkene og filme mens hun satt i sofaen og dirigerte.
Barnas Hus, babyshop, babybanden, jollyroom er de jeg har hørt om i hvert fall. Fått tips om at det pleier å være gode tilbud på Black friday i november, samt julekalender i desember, + januarsalget da.
Vogn anbefales å kjøpe nå på høsten. Er da det er salg for å bli kvitt 2017 modellene før de nye kommer inn
Er kun salg på de mest populære vognene (som emmaljunga, Stokke) en gang i året og det er ved utgående modeller.