Når tenkte dere å starte å kjøpe utstyr til babyen? Eller har dere allerede starter?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
ja når tenkte dere å starte å kjøpe utstyr til baby :)? Er det noe produkter du har allerede sett deg ut? Eller har noen av dere allerede startet? Hva har du kjøpt?

Jeg er i ekstase. På ultralyd i dsg fikk jeg vite at baby så helt frisk ut. Ingen tegn til feil. Var aktiv og fin, og jeg er i uke 13. Så nå tørr jeg endelig å senke skuldrene xsmile9. Jeg e i uke 13. Det klør veldig etter å starte å kjøpe ting stol vogn osv. Men tenker at det ennå er litt tidlig. Tenkte å prøve å holde meg til i oktober/november. Gleder meg til å kjøpe ting :)

Jeg satser på januarsalget til de store tingene tenkte jeg [emoji846]
Må i alle fall vite kjønn først, for blir det samme som jeg har så har vi alt. Blir det motsatt så trenger vi alt, så da begynner vi nok før på klær og sånt.

Jeg er i uke 12 nå, og har dristet meg til å kjøpe hele... tre pysjer!! Vågal altså, haha:p Skal på TUL på torsdag, og om alt ser bra ut da vil jeg nok starte litt i det små med å handle inn ting. Men ser for meg at de store tingene blir mot jul, med mindre man kommer over noe bra tilbud nå. Har derimot en venninne som er 16-17 uker på vei nå, og hun hadde kjøpt både seng og vogn før uke 12:D Så det er jo litt sånn hva man er komfortabel med tenker jeg :) Men å handle litt og litt utover høsten og vinteren, og ikke ta alt i ett jafs i jan/feb føler jeg som førstegangs er en veldig fin måte å sakte forberede seg mentalt på det fine som skal skje :love2

Har kjøpt litt småtteri og stellebord. Plukket vogn men ikke bestilt enda, har jo et hav av tid[emoji4]

Har det meste fra forrige. Skal ha en vogn men den kjøper jeg brukt. Og litt klær hvis det blir motsatt kjønn av forrige.

Begynt forsiktig

Vi har kjøpt det meste [emoji23] Vogn, Stokke Steps m bouncer, seng får vi, stellematte, håndklær, gulpekluter, sengetøy og litt klær [emoji13] kjøper etterhvert som jeg kommer over tilbud [emoji1303] Det må jo handles alikevell, så gjør det like gjerne på tilbud! Tenker at mye klær kommer i gave også, så blir det å kjøpe bilstolen vi skal ha om den kommer på tilbud [emoji2]

Vi tenker som deg, Bekkem! :D Utstyret må jo på plass før eller senere, og da er det greit å spre det litt utover og gjerne ta gode tilbud og kampanjer man kommer over. Nå har vi kjøpt vogn, bilstol, seng, vugge og vippestol - og så står stellekommode for tur! :)

Tror vi venter til oul :) Evt litt klær før det hvis vi får vite kjønn før det.

Her ser vi etter gode tilbud og kommer til å slå til om det dukker opp et som vi bare ikke kan gå fra oss. Ellers hadde vi tenkt til å vente til januar med de store tingene. Noe smått er allerede handlet inn, men venter nok til etter OUL med det meste.

Har ikke turt å kjøpe noe ennå. Det blir kanskje litt småting etterhvert.
Større ting skal jeg vente med til barnas hus har julekalender og på romjuls- og januarsalg. :)

Har handla inn masse klær, men ingenting av ting enda. Har dog googlet masse - og bookmarka ting eg både må ha og vil ha. Tenker eg og skal prøva finna tilbud da det er "god tid" no. Å handla babyting er jo det gøyaste [emoji7]

Jrg var kjempetidlig ute med ALT til førstemann [emoji85]. Folk lo godt når stellebagen var klar i uke 30 [emoji6] nå tar jeg det lungt.. er ikke så mye vi trenger.. men denne gangen skal jeg en stol å amme i og dobbel brystpumpe fra medela. Det er vel det eneste jeg føler jeg Må ha. Håper å finne tingene brukt, eventuelt ønske oss kun penger av folk som ønsker å kjøpe barselgave. Fikk mye klær jeg ikke fikk bruk for sist gang [emoji33].

Jeg har listen klar, og tenker å slå til på tilbud fra november av. Godt mulig det blir noen plagg etter OUL :) Ellers håper jeg å få ryddet ut av og fikset opp det som skal bli barnerom før november, selv om det er lenge til en baby skal bruke det. Orker ikke stå med oppussing når jeg er høygravid eller i permisjon.

Vi har ganske mye fra første, men trenger ny bilstol. Kanskje nytt trekk til vognen,

Har egentlig alt fra gutten min på 3. MEN, blir det jente så føler jeg det er naturlig å kjøpe noe som er mer girly. Vogn, seng, bilstoler etc er fortsatt som nytt fra den første, så det skal vi bruke en gang til.

Har uansett ønske om babycrib, og bbhugme pute som kan brukes til ammepute, nest etc.

Har kjøpt to nøytrale bodyer i str 50 på salg som var så søte [emoji7]

Vi har en god del, men fortsatt et par ting vi må ha. Siden det kommer to, må vi også ha noen av tingene dobbelt opp [emoji28] Vi starter nok etter OUL. Med han som nå er lillebror i huset var vi veeeeldig trege [emoji23] Mannen kjøpte bilstol den dagen vi skulle hjem fra sykehuset, hehe. Med første var ALT i boks før uke 30. Mye tyder på at disse tvillingene kommer før tiden, så vi bør vel ikke være så trege denne gangen..

Vi har det meste fra før, og smart som jeg tenkte jeg var så handlet jeg det meste av ting i nøytrale farger så det kunne brukes igjen til en ny en senere! Tenkte aldri at nestemann skulke komme så fort etter første så her må vi kjøpe enda en seng, voksipose, sengekant osv. Og så kommer søskenvogn som er såpass dyrt at der må vi bare slå til med en gang det kommer et greit tilbud :)
Tenker andre ting enn vognen kan vi vente til etter oul for å handle inn.

Back
Topp