Når tenker dere at dere skal begynne å gjøre klart

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
til babyen kommer?
Jeg har termin i beg av Juli og tenker HVERTFALL innen juni. Syns det er greit at seng, stellekommode med klær, vogn og vugge og sykehusbaggen er klar innen fire uker før termin. Vet jo aldri når det setter i gang :-) Gleder meg veldig til å ordne til alt og se hvor fint det blir. Nå må vinteren gå fort over, så jeg kan nyte våren, 3d ultralyd, shopping og gravidmagen :-)

Tenker jeg blr begynne i mai....Sist var det nr inntil jeg fikk svangerskspsforgiftning på slutten, og jeg måtte ta det HELT med ro. Sofa/sengeleie. Var glad jeg hadde gjort unna alt da:)

Her blir det sikkert etter eksamener er ferdig, som vil si 7. juni :) med termin 9. juli så håper jeg at det er tidsnok!

Begynner vel å handle inn i mai kan jeg tenke meg, klær og utstyr.. Har en del etter storebror også, så må ikke ha alt nytt.. Gleder meg vanvittig mye til redebygging!! :)

Så fort jeg får ryddet babyrommet, skal jeg planlegge hvordan det skal se ut:)

Jeg begynner vel snart, men det er fordi jeg har mye annet jeg gjør utover våren. Og så har jeg ikke mulighet til å kjøpe alt jeg trenger på en gang...

klær fra storebror må finnes frem snart, sorteres og se hva vi kan bruke. Ellers så tenker jeg at ila juni alt blir på stell :) fødebagen lager jeg klar når jeg går ut i permisjon :)

Vi kommer nok til å ha kjøpt inn alt utstyr osv innen juni er her da, så hos oss er det bare snakk om å få satt opp seng, vaske klær og pakke fødebag. Hvis ungen kommer 4 uker før tida så har vi mye familie i nærheten som kan ordne det siste klart mens vi fortsatt er på sykehuset :)

Jeg forestiller meg at ventetiden hadde blitt så lang om senga skulle stått klar fra tidlig mai? Noen med erfaringer?

Vi er på jakt etter ett nytt sted å bo, så håper vi finner ett før babyen kommer:) har begynt å se på babyutstyr, og det er så mye fint:) så har så smått begynt å planlegge rommet i hodet:P hehe

Vi har akkurat kjøpt nytt hus som vi skal pusse opp hele veien, så blir nok å ha barnerommet klart med alt utstyr i juni også håper jeg oppussingen av resten av huset også er i boks til den tid :)

Vi begynte allerede i romjula, så det er vel ikke mange måneder til alt er ferdig :p
Vi er veldig spente og kreative sjeler som elsker å ha noe å lage :)
Synes også at det er viktig å gjøre ting når man har fri og ennå har energi :D

Her må vi bare se det litt an! Er ikke sikkert vi skal bo her som vi bor nå.. Mulig vi selger:) så da kommer vi til å bo i en litt mindre leilighet med to rom:) passer oss egentlig ypperlig!

Sist gjorde gubben det dagen før jeg kom hjem fra sykehuset. Mulig vi gjør det litt tidligere denne gangen.

Back
Topp