Når tenker dere å ta TUL?

Har time hos fastlegen neste uke, er da 5+2. Han har ul-apparat. Forventer ikke å se hjerte, men håper å se at det er noe der :love017

Har bestilt time til ul når jeg er ca 7 uker. Er vel litt tidlig, men har bare så lyst å se :angelic:

Skal på TUL når jeg er 6+6, 26. november.
7+0 er en lørdag, og hadde ikke lyst til å vente to ekstra dager, haha :hilarious:

Skal ta hos fastlegen når jeg er 6 uker. Pga jeg har tidligere hatt svangerskap utenfor livmoren. Så blir det vel en ny TUL i forbindelse med gammel og gravid. :woot::happy::happy:

Jeg tenker å ta i midten av desember når jeg er ca 9 uker. Da vet jeg litt hva som venter meg, (siden jeg var på tul rundt den tiden med datteren min) og så kan vi få bilde som vi kan dele med noen i familien min til jul :)

Når jeg er 11+3. Privat tul først deretter første svangerskapskontroll hos fastlegen.

Jeg tenker rundt 9 uker. Ved mine 2 tidligere MA er det i uke 8+ jeg har mistet. For min del er bankende hjerte i uke 9-10 et godt tegn :dummy:

22. desember! 11+3. ville vente til 12 uker, men vil fortelle det i julen til nærmeste! Med mindre magen kommer før. 3dje barnet

Hvordan merket du at du var gravid utenfor livmoren? :)

Uff, merket ingenting lenge. Ammet eldstemann på den tiden, og hadde ikke fått mensen tilbake etter fødselen. Så tenkte overhodet ikke på graviditet og sånn.
Så jeg gikk flere mnd sånn. Så en dag fikk jeg helt sinnsyke magesmerter, og ble kjørt på legevakten. Fra der var det rett på sykehus, hvor de tok UL. Og der fant de et levende (!) vesen inni ene egglederen min.
Så da var det rett inn på operasjonsbordet hvor de fjernet den lille og ene egglederen min. Siden jeg var kommet så langt, så tok de et keisersnitt.
Hadde jeg ventet lenger, hadde jeg kanskje ikke overlevd.
Så det har satt en støkk i meg, og derfor tar jeg alltid TUL når jeg blir gravid.
Hører med til historien at jeg har fått to fine barn etter dette :happy:

Har bestilt til 06.januar, da er jeg 12+0 :) Men får se om jeg klarer å vente så lenge :hilarious: Forrige gang hadde jeg ca. 7+0 og 12+0 og syntes det var veldig fint, så kan nok hende det blir en i starten av desember også :D

Første er bestilt til 7+1. Har flere MA i bagasjen, så vil nok bli 1-2 TUL til :facepalm:

Back
Topp