S
Slettet medlem 154298
Guest
Når tenker dere å fortelle at dere er gravide? Noen kreative ideer til hvordan en kan fortelle det på en søt måte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg har bestemt meg for å fortelle det til de aller nærmeste etter jeg har på tul når jeg 7+0, hvis alt ser fint ut der. Men kjenner på det samme, har veldig lyst til å fortelle alt nå også, men prøver det jeg kan for å holde det for meg selv inntil jeg har mer informasjon om det går bra eller ikke.Jeg svinger veldig mellom å ha lyst til å fortelle og å ville vente! Jeg tror jeg i utgangspunktet har lyst til å vente en stund til, men i og med at første positive graviditetstest ble tatt mens vi var (og fremdeles er) på ferie med svigers, så begynner det å bli vanskelig å vente. Spesielt med tanke på mat.
Trenger også litt tips
Ja, vil egentlig vente til etter en tul også. Håper å fremdeles klare å komme unna med alle unnskyldninger mens vi bor så tett oppå svigers, men er mulig det ikke går.Jeg tror jeg har bestemt meg for å fortelle det til de aller nærmeste etter jeg har på tul når jeg 7+0, hvis alt ser fint ut der. Men kjenner på det samme, har veldig lyst til å fortelle alt nå også, men prøver det jeg kan for å holde det for meg selv inntil jeg har mer informasjon om det går bra eller ikke.
Jeg har også gått gjennom IVF, og mange vet om det hos meg også, men jeg har ikke fortalt det til noen enda. Jeg dro en hvit løgn til de nærmeste vennene som spurte hvordan forsøket hadde gått Jeg er rett og slett ikke klar til å fortelle det enda. Jeg tenker jeg begynner å fortelle til de nærmeste etter tul 7+0 når jeg vet hvordan det går inni der.Hos meg vet de aller fleste det, særlig de som er ofte rundt meg. Har gått gjennom flere runder med IVF, så mange visste jo om forsøket. Synes det er fint, for om noe skulle gå galt, så har jeg mange rundt meg. It takes a village, sier dem, og det gjelder ikke bare etter at barnet er født
Er 5+4 i dag.
Jeg hadde aldri klart å lyve, så det hadde ikke gåttJeg har også gått gjennom IVF, og mange vet om det hos meg også, men jeg har ikke fortalt det til noen enda. Jeg dro en hvit løgn til de nærmeste vennene som spurte hvordan forsøket hadde gått Jeg er rett og slett ikke klar til å fortelle det enda. Jeg tenker jeg begynner å fortelle til de nærmeste etter tul 7+0 når jeg vet hvordan det går inni der.
En har vell lovfestet rett til fri med lønn til svangerskapskontroller?Vurderer å fortelle til min nærmeste leder på jobb denne uken, da jeg uansett må høre om jeg kan få fri eller jobbe på et kontor nærmere der jeg bor i forbindelse med første time hos jordmor om noen uker.
Man har også plikt til å prøve å tilrettelegge kontrollene slik at man ikke går glipp av en hel arbeidsdag.En har vell lovfestet rett til fri med lønn til svangerskapskontroller?