Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi må ha alt siden dette er første, har kjøpt bilstol, fått babynest (av søster). Skal kjøpe en del utstyr av søster, så det blir når hun skal bli kvitt det. Ellers sjekker jeg tilbud og Finn, dersom det dukker opp noe så bare kjøper vi.
Her handles det når jeg kommer over gode tilbud Har allerede fått tak i stellebord(gratis på finn), kjøpt bilstol, lekegrind( fått av ei venninne), babynest( får låne av venninne). Vugge og litt andre småting har vi fra før. Av store ting så trenger vi vogn og seng. Blir å kjøpe det på finn. madrasser kjøper vi i butikken
Jeg mangler også alt, og har ikke begynt å handle inn enda. Men har begynt å titte litt og fundere på hvilke ting vi skal kjøpe Skal nok også arve litt fra familie.
Mamma har tatt vare på alle babyklærne mine, så det blir spennende å se gjennom om det er noe der som fortsatt kan brukes etter så mange år!