Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har det meste fra før, men har allerede kjøpt litt på Finn.no har lagt inn autosøk på et par saker jeg trenger så da slår jeg bare til når det først dukker opp!
Så lenge man har oppbevaringsplass (f.eks. et barnerom, noe vi ikke har ), så ville jeg bare kjøpt når man finner det brukt eller på tilbud. Skal selv se etter noen få ting vi trenger på black friday, resten får vi arvet og lånt Dumt å vente for lenge og måtte betale mange tusen mer
Begynner vel så smått etter oul tenker jeg om alt er bra da. Har det meste men vil ha ei vogn til (kjøper brukt på finn.no) og må ha ny bilstol. Den tenker jeg å kjøpe på nyttårssalg. Men klær og ting som ikke koster all verden begynner jeg med i desember.
Har begynt å se ut ting jeg vil ha til den lille å blir nok å kjøpe så snart jeg finner det jeg har lyst på, klær etc vil jeg begynne å kjøpe så snart jeg vet kjønn
Har det meste Men ved første graviditet ,begynte jeg å handle etter OUL. Slo til hver gang det var tilbud på noe jeg trengte
Eneste jeg ser etter nå er en ny (brukt) sovevogn til barnehagen.
Kjøper litt som jeg kommer over, enten pent brukt eller på tilbud. Vi overtar snart nytt hus og da har vi barnerom til å stue alt på så da kan jeg begynne å handle litt mer [emoji5]
Har det meste av utstyr fra før, men det som mangler vil nok kjøpes fortløpende når formen blir bedre. Kommer til å følge med på gode tilbud av det utstyret vi mangler. Kommer nok til å kjøpe litt klær etter OUL i desember [emoji173]️
Stresser ikke med det, men etter vi har sagt det til alle om et par uker kommer jeg nok til å kjøps hvis jeg kommer over noe. Tipper de største innkjøpene blir lagt til neste år.
Vi har ingenting da dette blir vår første[emoji173]️ så tenkte å prøve å bestemme oss for hva vi vil ha (av de store/dyre tingene) snart og ha øynene åpne på black friday osv.
Skal sjekke hva broren min har først for tenker å låne det han har men må først avsløre at han skal bli onkel. Siden vi bor på hver vår kant av landet blir nok det etter OUL.
Har fått tak i billig bilstol og stellebord Skal på Ul den 16 nov grunnet morkaken, så håper å få sett kjønn da da blir det nok litt mer sporadisk handling, samt ønske oss til jul Har også en søster som fikk barn i sommer, så får arve/låne mye av henne
Har i grunnen det meste vi trenger etter storesøster, men om det blir en lillebror så blir det nok litt shopping likevel.
Håper egentlig jeg slipper. Har så mye fint jeg håper å få bruke igjen