Når tenåringen har invitert 15 stk på hjemmebursdag

M

My heart

Guest
Shit!! Har jeg plass til det ?? :woot:
Har ikke hjerte til å utelate noen i den store kompisgjengen de er.

Får vel bare ta inn hagebordet og lage et skikkelig langbord.
Så blir det tacofest og film og godis.

Jeg for min del er vant til å hanskes med større barnegrupper, men mannen her får litt «åndenød» av full rulle med selskap- haha!
 
Last edited by a moderator:
Lykke til :)
 
Pust med magen

Jeg hadde nok også fått litt panikk, og trolig fått for pizza i stedet for tacofest, men håper jeg ville husket hvor innmari heldig i hadde vært , å ha en tenåring med så mange venner.

Det er noe år igjen enda, vår eldste er bare ti. Men pr nå inviterer han klassen til bursdag på skolen fordi han "må".
 
Herlig at han har så mange venner da :) Og planen din høres kjempe bra ut. Er sikker på at det blir helt topp. Lykke til :)
 
Lykke til! Og så flott at han har så mange venner! :)
Vi hadde 23 10-åringer i hus for noen uker siden. Godt det bare er for noen få timer .:p
 
Ja, guttene har blitt veldig sammensveiset etter de begynte på ungdomsskolen. Nå er de en stor gjeng. På barneskolen var det mer to og to. Nå er det motsatt. - nå er det jentene som er klikkete og mer drama.

Taco er topp! Enkelt å lage og sette fram. De får boltre seg i stua, og etter maten trekker vi oss stille inn på TV stua, så får de være alene med film og snaks.
 
Vil tro det er mye mer avslappende med tenåringer enn de minste :) Det går nok helt fint! Lykke til;)
 
Da er bursdagen vel overstått og det fikk kjempefint :) de koste seg med taco, masse godis og film.
Bursdagsbarnet er lykkelig og fornøyd.
Sitter på rommet sitt å teller alle pengene han har fått - haha
 
Da er bursdagen vel overstått og det fikk kjempefint :) de koste seg med taco, masse godis og film.
Bursdagsbarnet er lykkelig og fornøyd.
Sitter på rommet sitt å teller alle pengene han har fått - haha

Hehe, godt med vel gjennomført feiring :D
 
Hørtes utrolig koselig ut!
Syntes det er flott med foreldre som bare åpner døren og ikke setter begrensninger! Der det er hjerterom er det husrom ;) Trygt og godt for ungdommene å vite at det finnes ett hjem der døren er åpen.
 
Back
Topp