Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fredag her også, men skolen der svigermor jobber har skole 22 og. De begynne også fredag 2, mens vi begynner mandag 5. Kjedelig for de som har planer om å reise bort
Det må jeg også sjekke skjønner jeg, aner ikke når de begynner etter nyttår! Rart at det er slike forskjeller..
Det har med antall skoledager å gjøre. Og noen skoler har jobbet det inn på forskjellige måter iløpet av semesteret. Har flere i slekta som jobber på skole og vi snakket om dette senest i går.
Ja, for antall skoledager skal vel være likt over hele landet?
Det skal det. Men slik jeg forstod så har noen tatt de inn i form av turer, kveldsskole o.l.
Ja her slutter de den 22, men begynner ikke igjen før den 5Her er det ikke mye turer eller skole på kvelden, da blir nok året fort langtHihi
Men skjønner jeg må begynne å følge med litt, var helt sikker på at skolen sluttet på fredag jeg![]()
Ja her slutter de den 22, men begynner ikke igjen før den 5
Så store variasjoner tydeligvis ;-)
Samme herFredag
Samme her!Fredag er siste dag, så ferie til 5 januar!
Her starter de igjen den femte. Lang ferieDet må jeg også sjekke skjønner jeg, aner ikke når de begynner etter nyttår! Rart at det er slike forskjeller..