når tar man UL?

*Benedikte*

Forelsket i forumet
Når kan vi få bilder av babyen!?
hadde jo vært gøy å ha de når vi skal fortelle det til familien!.. :)
 
den ordinære ultralyden er vel mellom uke 17 og 19 - de fleste steder er det mulig å få med seg bilder - noen må betale for dem mens andre får gratis, det er litt forskjellig praksis fra sted til sted. Vi fikk med oss 8 bilder helt gratis da vi ventet snuppa vår.
 
Ordinær ul er ikkje før i mellom veke 16-19, helst før veke 20 har eg lest. Men det går jo an å bestille privat ul dersom du vil sjå før. Då er jo kanskje veke 12 passande, då ser du jo ein liten baby der[:)] og då får du jo ulbilder som du kan vise frem. Koster nok litt då, men aner ikkje kva. Har fått 2 ul'er til no eg, ein i forbindelse med at dette var prøverør(i veke 7) og ein for å sjekke at alt stod bra til(10+5). No skal eg igjen når eg er 18 veker[:)]
 
[:)] Takk for svar!...
får finne ut hva noe sånn koster, så kanskje vi gjør det! hadde vært kjekt å ha noen bilder å vise frem! [:)]
 
Hvis du er bekymra eller urolig har du krav på tidlig UL..Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt, men at du er bekymret er nok;)
Det har vi fått, og denne er i uke 11, men det er jo mulig å se noe så fort hjertet begynner å slå sine første slag, rundt uke 7 (Om jeg ikke husker feil nå..he,he..)..Da vi mistet fikk vi tilbud i uke 9, men jeg gikk aldri så lenge..
Så det er ikke fritt for at du kan dra på UL om ikke mange dagene:)He,he..
 
Jeg hadde tidlig UL i uke 12, da fikk vi med bilder[:)]
Kostet 200kr
 
ORIGINAL: L Iny

Jeg hadde tidlig UL i uke 12, da fikk vi med bilder[:)]
Kostet 200kr

 
Hm... det var jo ikke dyrt!... Vi får se hva vi gjør... [:)]
 
Kan jo ta en privat Ul når du vil[:)]
 
Back
Topp