Når tar dere ut juletre?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Første uke i januar.

Har ikke juletre i år:p
Men er det ikke 13 dag jul som gjelder?
Eller spør du meg, kast det ut når du blir lei :happy:

Litt OT.
Kjøp lokalt hugget tre! Vi har gjort det siste 5 årene, årets tre har så langt ikke sluppet en nål.

Treet ble hugget søndagen Før jul, mot "vanlige kjøpetrær" kan hugges i starten av november.

Vi hiver det nok ut på søndag...

Gubben pratet om å ta det ut igår men det står ennå. Vi skal feire bursdagen til mini i morgen så jeg tenker vi tar det ut i morgen før gjestene kommer:-). Er vant til at det forsvinner før bursdagen min:-)

Litt OT.
Kjøp lokalt hugget tre! Vi har gjort det siste 5 årene, årets tre har så langt ikke sluppet en nål.

Treet ble hugget søndagen Før jul, mot "vanlige kjøpetrær" kan hugges i starten av november.

Vi hiver det nok ut på søndag...

Har lokalt tre selv :p fra egen tomt, men i år drysser det helt vilt mye :(

Enten tirsdag eller neste helg.

13 dag jul. Har pleid å hatt det til vi føler for. Men får følge tradisjonen i år.

Gjør det i morgen:p

Jula ble helt pakka bort i dag! :p vi har plasttre pga allergier, så det ble lagt fint oppi eska si i dag :p

Jula forsvant når jeg tok meg en powernap ista:p vi pynter 1.desember og tar det bort etter nyttår, har ingen spesiell dag, vi snakket om å ta det i helgen, men så røska sambo bort rubbel og bit ista:p skjønte ingenting når jeg våkna:p

Når jeg gidder :p

Back
Topp