Når tar dere ut juletre?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Når tar dere bort juletre? Er så lei det allerede :p det drysser så fælt og jeg skal ha gjester i morgen....

Pakker vekk jula etter nyttårsaften, da er det godt å få tilbake hverdagen. Kjøpte juletre i dag, har ikke hatt til nå. Kommer nok til å sette opp treet en stund før selve julen. Er vant til å pynte treet lille julaften og ta det ned 13. dag jul, men jeg vil selv heller forskyve det litt så jeg kan ta det ned tidligere.

Blir nok tatt ned i løpet av neste uke, men kan hende jeg venter til gubben er tilbake på jobb, om ca 2 uker:p

Ungene hjalp meg med å pakke ned juletrepynten 3.juledag da de kom hjem. Så hjalp de mannen med å hive de ut fra terrassen etterpå!

Jeg orket ikke mer :P
Vil ha de siste ukene til å bare småpusle litt og slippe julepyntmaset.

Vurderer å pakke det ned imorgen sammen med alt annet ;-)
Følte jeg måtte ha det igår pga gjester men nå blir det ikke flere gjester på en stund så kan like greit rydde det bort husker aldri å skru på lyset uansett :-P

Vi tok det på mandag.. Er på hytta nå og vil komme hjem til et julefritt hus ;)

Bruker å hive ut treet 3-4 januar. Neste år blir det nok plast tre, har gubben bestemt. Bynner nesten å bli ening med han. Er så lei barnåler over alt i hele huset. Ryr så steikanes ennå jeg har vært flink å vanne i år.

Helga mellom 13. og 20. dag jul somregel.

13.dag... i år blir det nok noen dager før så jeg slipper å tenke på å vaske ut jula hvis jeg havner på føden

Hadde kasta det ut når det dryssa. Har selv plasttre og regner med det forsvinner når barna er i skole/bhg igjen.

Back
Topp