Når ta av barna lua?

Når det er sol å hun ligger I skyggen trengs det vel ikke noe på hodet? Om det ikke blåser. I sola holder det med solhatt? Er så usikker på dette :):)

Jeg har ikke på lue da. De ligger jo ganske lunt nede i vogna, og anbefalt temperatur på soverommet er jo 18 grader og da har de ikke lue på... :)

I sola har jeg bare solhatt på :)

Har lest ett sted at det beste var å bruke lue hele tiden til barnet fyller år. Pga ørene osv kan godt hende det er feil men mener å huske det

Jeg fikk iallefall beskjed om å gjøre det sånn av helsestasjonen... :)

Jeg sluttet med lue på sønnen vår da jeg tok han opp av vogna og han var kokvarm og våt i håret av svette. vogna hadde stått i skyggen med det var varmt ute, så nå ligger han med bukse, body og helseteppe litt løst i vogna for kosen sin del :-) Så er lua på når det blåser og er surt ute :)

Har på en lue i økologisk bomull som jeg har sydd

Ikke så alt for nøye med den lua gitt .. Har solhatt på nå som det er sol .. Men ut å inn av bil og i vogn har hu ikke lue, hu blir jo så svett! Med mindre det blåser veldig .... Men er jo 25 grader ute!!!!

Lille frøken her har masse hår, så bruker bare lur når det er mye vind, dårlig vær. Hun blir så varm stakkar.

Back
Topp