Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke helt, men mye tidligere. Jeg måtte også kutte stramme bukser allerede i uke 5 (måtte det denne gange også) fordi det føltes mer ubehagelig. Med første kunne jeg gå med trange bukser i tre måneder, og holdt graviditeten skjult til uke 16.Hei,
Jeg har hørt mye om at magen kommer fortere hvis man har vært gravid tidligere. Men hvor tidlig syntes magen egentlig? Noen med erfaring?
SAMME!! Og jeg er verken forstoppa eller sliter noe særlig med luftHusker ikke helt men ser ut som jeg er 6 mnd på veg allerede nå (tredjemann). Husker magen kom mye tidligere andre gang
Godt å høre Er førstgangsfødende selv og syns de strammeste buksene er ubehagelig i livet. Spesielt når jeg sitter hele dagen på jobb. Jeg er 6+3 er ikke spesielt oppblåst heller faktisk. Virker bare som livmoren vokser eller hva sol skjer.Jeg er førstgangsfødende, men har også kun gått med baggy bukser siden uke 6. Sikkert mest luft men merker at det begynner å skje noe så smått (går straks inn i uke 9)
Godt vi er flere!Godt å høre Er førstgangsfødende selv og syns de strammeste buksene er ubehagelig i livet. Spesielt når jeg sitter hele dagen på jobb. Jeg er 6+3 er ikke spesielt oppblåst heller faktisk. Virker bare som livmoren vokser eller hva sol skjer.
Hehe, er da vel ingen forskjell på gutte- og jentemage sånn medisinsk sett? Ingen forskjell på min i hvert fall!Begynte med magebilder i uke 15 på første og andre mann . Syntes ikke med nr 1 , men kanskje en liten kul , men ikke noe tydelig . Venta gutt da så hadde mindre mage uansett.
Nei , det er det ikke , men veldig mange med gutt får en mindre kule mage og med jente litt bredere og større . Ikke sånn at det er det , men har stemt med alle mine tre . Hatt gutte mage og jentemageHehe, er da vel ingen forskjell på gutte- og jentemage sånn medisinsk sett? Ingen forskjell på min i hvert fall!