Når synker magen?

*Flatula*

Gift med forumet
Når er det vanlig at magen synker i sv.skapet? Med Trym så sank den ikke før på slutten, det momanget han festa seg kanskje.

Jeg merka at den sank her om dagen, og fikk kommentar på det og [&:]. Er ikke det litt tidlig, er i uke 31?

[8|] Halloen noen som vet? [:)]

finnes ikke noe fasitsvar på det og ingen svangerskap er like. Umulig å gi deg noe svar 

Min sank i uke 32.

Første gang sank ikke magen før fødselen.

Anrde gang sank den en døy måned før.

Har inntrykk av at det er veldig individuelt.

Hmm.. Ok [:D]. Takker 

Synker den kanskje, når hodet fester seg? Innbiller meg liksom det jeg. [8D]

hodet fester seg vel gjerne tidligere i svangerskap nr 2? uke 31 er vel helt normalt for hodefesting...?

synker vel når hodet fester seg ell når babyen synker ned i bekkenet - så d kan variere veldig[:)]

Jeg gikk å venta på at miraklet skulle skje... Hadde sykt mye halsbrann og pusevansker på slutten. Meeeen jeg rakk aldri å få oppleve det gitt, gutten kom 3 uker før... Om den faktisk hadde sunket til slutt vet jeg ikke da[:D]

min mage sank ikke før riene startet 8 timer etter vannet gikk (i uke 35). Men vil tro det er forskjellig fra person til person...

jeg kan ikke si jeg merket at magen sank i det hele tatt jeg[8D]

Den synker nåååår den synker... finnes inget fasitsvar...

ORIGINAL: Mrs Lutz

hodet fester seg vel gjerne tidligere i svangerskap nr 2? uke 31 er vel helt normalt for hodefesting...?

er faktisk motsatt [:)] Hodet fester seg gjerne tidligere i første svangerskap. I senere svangerskap er det ikke sikkert hodet fester seg i det hele tatt før fødsel [:)]

Sist sank magen ca 1 mnd før[:)]

Denne gangen e den allerede veldig lav, og har hatt mye nedpress i over ein
Måned nå, så håpe ikkje den synke så mye denne gangen[8D] e ingen plass å synke til[8D]

Da er det vel helt individuelt [;)]. Man skal jo ikke sammenligne med førstemann, men det er så lett å gjøre det [;)][:)] 

Back
Topp