Når sto barna opp i dag?

Hu på 5mnd våkna først 5, prøvde å legge hu igjen og sovna da til 9.30 (fantastisk) :p

Hu på 8 sover fortsatt
 
Mi er 7 år og stod opp kl 09:45 :p hadde hun lagt seg med oss hadde hun sove til 12 kanskje 1 :p
 
Han er 1 år og startet dagen kl 05.20, så han sover litt igjen :)
 
Det hørtes nydelig! Når begynte han å sove lenge og hva gjør du oppe?:p hihi
Her var det morgen 06, så nå skal jeg legge minste og meg for en lur og de to andre får spille iPad:)
Han var vel 5-6 år men har nok med at han legges senere i ferier og helger ;) sovnet 22.30 i går feks.
Jeg lider av kroniske soveproblemer så jeg er mye oppr alene ;)


Sov godt :)
 
Klokka 7, 4 år. Før sommerferien var det ett sted mellom 0530 og 0630, så håper ferien har hjulpet litt :p
 
Vet ikke, men regner med det var kl 9. Hun har sluttet å vekke oss om morgenen, liker vel å ha litt tid i fred. :p hun er 7,5.
 
8.40 4 år
 
Straks 4 år, våkna vel rundt 06.45. Bedre enn igår, da var klokka 06.08 når hun reiv av meg dyna og sa jeg måtte stå opp :p
 
De våknet ca kl.09.00, men låg lenge og såg på nettbrett og pc, stod opp kl. 11.00
 
Han var vel 5-6 år men har nok med at han legges senere i ferier og helger ;) sovnet 22.30 i går feks.
Jeg lider av kroniske soveproblemer så jeg er mye oppr alene ;)


Sov godt :)

Kunne jeg bare lagt mine så seint, her står de opp tidligere når det blir seint og dagen blir fullstendig ødelagt.
Så må si du er litt heldig der :p
Ble ikke noe søvn på meg, var så dum å fant frem strikketøyet isteden :)

Søvnproblemer er noe dritt, vet jeg alt om. Håper du blir kvitt de snart :)
 
Tror de sto opp rundt 8 tiden. De står opp selv, så jeg kom ned rundt 10 tiden :p Da hadde de kosa seg med frokost allerede de

Snart 6åring og 10åring
 
Last edited:
Back
Topp