Når stenger barnehagen før påske ?

Ååh, vi har normal åpningstid bortsett fra onsdagen.
Nå er det lite sannsynlig at ingen ville trengt den åpningstiden, men det var en spenstig måte å gjøre det på.
Påmelding med tid man vil være der er helt vanlig både i bhg og Sfo og lurt synes jeg. Ingen poeng i å ha åpent lenger enn der er unger.

Påmelding med tid man vil være der er helt vanlig både i bhg og Sfo og lurt synes jeg. Ingen poeng i å ha åpent lenger enn der er unger.
Vi har aldri hatt det, men så er det en barnehage med over 150 unger. Tror man regner med at noen vil ha behovet uansett :)

Vi har aldri hatt det, men så er det en barnehage med over 150 unger. Tror man regner med at noen vil ha behovet uansett :)
Tror vi hadde med angivelse av tid i den enorme også. Det var jo ikke sånn at de slo sammen absolutt alle avdelingene veldig ofte. Det året lille julaften var en mandag slo de sammen alle for nesten ingen kom. Og ellers kunne de ha åpningstider pr avdeling

Men yngste går i en relativt liten bhg da

Sfo har det også Men det er ikke en så stor skole.

Påmelding så de ser behovet men kan være åpen frem til onsdag kl 12. Regner med den er åpen den tiden også, pleier å være ganske store behov for det rundt her. Mine er som regle hjemme men Ynsgte må egentlig dit på mandag siden alle barnevakter er på ferie og eldste skal på gastroskopi. Men ser ann siden bhg gjorde en del rutine feil ang skade på mandag( ikke første gangen noe skjer med min Ynsgte siden start for 1 år siden.

Åpent mandag og tirsdag, men åpner vistnok en halvtime senere enn vanlig (vi er der aldri når de åpner uansett).

Vanlig dag mandag og tirsdag, er det minst 5 påmeldte barn har de også åpent onsd

Back
Topp