Når stenger barnehagen før påske ?

Vet ikke, det var påmelding så skulle de vurdere utfra det, måtte oppgi tider de skulle være der, men de er teoretisk åpen frem til onsdag klokken 12

Jeg meldte mi fri, så jeg vet ikke hva fasiten ble.

Vet ikke, det var påmelding så skulle de vurdere utfra det, måtte oppgi tider de skulle være der, men de er teoretisk åpen frem til onsdag klokken 12

Jeg meldte mi fri, så jeg vet ikke hva fasiten ble.
Her er alle bhg i kommunen stengt hele påsken

Her er alle bhg i kommunen stengt hele påsken

Her er de åpen etter påmelding, den vi hadde før var åpen dersom en unge var påmeldt, jeg vet ikke om denne setter en høyere grense.

Hvis flere har sagt ifra at de vil ha barna i bhg, så er barnehagen teknisk sett åpen hele mandag og tirsdag, og onsdag frem til kl 12. (sjelden noen skriver seg opp på onsdagen siden dagen er så kort)

Stenger fra og med onsdag i påskeuka :)

Her har de påmelding, resultatet ble at det er åpent frem til onsdag kl 12.

Her har de brukt å ha åpent onsdag frem til kl 12, men de siste årene har det vært så få barn at de i år har valgt å holde stengt onsdag og heller bruke de personal ressurssene på en annen dag det er større behov.

Stengt onsdag :hungry:

Åpent frem til onsdag kl 12, det har hvert påmelding så helt tydelig at det var behov for å ha åpent onsdagen også.

Stenger onsdag klokka 12 fant jeg ut. Etter påmelding er det åpet 7-1630 mandag og tirsdag og 7-12 på onsdag. Se åpner 6.45 til vanlig men åpenbart ingen som har sagt de kommer helt så tidlig den uka.

Både der mini går og der jeg jobber har åpent til klokken 12 onsdag. Påmelding begge steder for å finne ut hvor mange voksne som trenger å være på jobb.

Stenger kl 12 på onsdagen der jeg jobber :)

Stenger onsdag klokka 12 fant jeg ut. Etter påmelding er det åpet 7-1630 mandag og tirsdag og 7-12 på onsdag. Se åpner 6.45 til vanlig men åpenbart ingen som har sagt de kommer helt så tidlig den uka.
Ååh, vi har normal åpningstid bortsett fra onsdagen.
Nå er det lite sannsynlig at ingen ville trengt den åpningstiden, men det var en spenstig måte å gjøre det på.

Både der mini går og der jeg jobber har åpent til klokken 12 onsdag. Påmelding begge steder for å finne ut hvor mange voksne som trenger å være på jobb.
Sånn har vi det også, både til påske, to ukene før sommerstengt og uka etter, samt i jula :)
Vi kan jo ikke få fri før man vet det blir godt nok dekka opp :)

Back
Topp