når startet dere å gå opp i kilo?

Jeg er 23+6 uker på vei og har tilsammen siden jeg ble gravid gått opp 2,5 kilo. Det er helt individuelt hvor mye man legger av eller på seg, men det er vel mest vanlig å øke i vekt når kvalmen har gitt seg og matlysten øker.

Jeg vet at det er viktig å ha litt fettlag når man skal amme, for da gir man liksom det til barnet[8|]. Men alt kommer an på kroppsform og hvor mye/lite man har fra før.

Jeg er 34 uker og har lagt på meg 13kg. La ikke noe særlig på meg i begynnelsen,men fra uke 16 og utover begynte kiloene å suge tak i meg[:D]
I min slekt har det også vært slik at de har tatt en del av mens de ammer, men tror dette er veldig individuelt.

Jeg lurer på en ting.... viss en ikke har fått strekkmerker iløpet av svangerskapet,slipper man unna da, eller kommer de til synet når babyen er ute?

Alt er individuelt fra person til person.

Jeg er 24 uker og har gått opp 2,5 kilo, men jeg begynner å bli skikkelig lat og glad i mat (det rimte) så det tar ikke lang tid tenker jeg før kiloene bare renner på.[:)]

Go helg alle sammen[:)][:)]

i de 3 første mnd så gikk jeg ned 2 kg.
og helt til nå så har jeg gått opp totalt 20 kg..
rart det der, har veldig god appetitt jeg oxo da [:)]

Hei, jeg begynte å gå opp etter 3 mnd. Gikk først opp 5 kilo da jeg sluttet på p pillen, og nå tør jeg ikke veie meg. Er 21 uker på vei, og har akkurat kommet hjem fra kreta. Men noen går vel opp og noen ned, jeg går opp. Sikkert iklke unormalt å gå ned litt heller..
Lykke til! Klem

Back
Topp