når startet dere å gå opp i kilo?

Hildeh

Første møte med forumet
[:)] jeg er selv 21 uker på vei og har hitil faktisk gått ned 2 gram. er dette normalt?

hei..[:)]
det er ikke uvanlig å gå ned i vekt..jeg selv har gått ned 2 kg...bare du spiser normalt og får i deg godt med veske...
jeg er selv i uke 24 og legen sa det ikke er noe farlig..
lykke til videre..
klem

Ojj...er det virkelig mulig å gå ned i vekt når man har kommet så langt ut i svangerskapet??!!...Det har jeg ikke hørt om før.Men sikkert ingenting å bekymre seg for når legen sa det.Jeg hadde gått opp 6 kg i første svangerskap,og 15 kg i andre svangerskap til uke 22.Så det er jo veldig inviduelt da[;)]

Har gått opp 2kg til nå og de kom relativt tidlig. Er i utgangspunktet ganske liten og spinkel så nurket ville vel ha litt ekstra med fettreserver antar jeg... [:D]
Spiser sunnere og mer variert enn før svangerskapet så er vel derfor..

Jeg er over 21 uker og gått opp 10kg. De siste tre ukene har jeg ikke gått opp noen ting (SELV OM MAGEN VOKSER NÅ). Jeg gikk opp vedlig jeg fra 10uker til 16, det var den tiden jeg spiste og spiste og unna meg alt, hehe. Og Magen begynte å bli "gravid mage" fra uke 16-17

Men jeg sleit veldig i et par uker, når jeg så alle klærne mine ble for små, to tårevåte uker helt til mamma tok meg med på shopping og jeg fikk masse mammaklær, som jeg synes selv jeg ser slankere ut i :) Det er vel grunnet fasonge på mamma-klærne!?!?!

jeg er nå i uke 31 og har gått opp ti kilo til nå.. så det er nok veldig individuelt!

jeg gikk opp 10 kg i løpet avhele svangerskapet.
de gikk fort av etter på mens jeg ammet,men da jeg jeg sluttet med det kom de på igjen

Er det sant som de sier at amming er slankende? I så fall,hva skjer med kroppen da?