Når starter fødselen?

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Flere som legger seg hver kveld med følsen av at "inatt starter fødselen...."?!
Prøver virkelig å ikke tenke på det hele tiden men det samme skjer hver kveld... Kanskje fordi de 2 andre gangene har det startet med vannavgang om natten.... (da ville jeg virkelig fødsel skulle starte når som helst og la meg i spenning... Nå er det litt mer i frykt for vil ikke fødsel skal starte før PKS, tilfelle jeg da ikke skulle rekke keisersnitt som ønsket..) :shy:
 
Har samme følelsen, av samme grunn. Hehe. Det hadde vært ordentlig kjipt om den starta nå :p
 
Neeh 5 uker til termin og har født mine to første en uke på overtid. Sier at jeg er klar any day, men i bunn og grunn så håper jeg vel egentlig at det blir til termindato
 
Jeg er førstegangs, tenker ikke på fødsel i det hele tatt. Klarer knapt å se for meg at jeg noen gang kommer til å føde, selv om jeg veit at den lille skal ut. Så nei, ikke enda, dum og naiv? Ja, kanskje... :hilarious:
 
Ingen følelse på at den starter i natt. Men er foreløpig bare glad for at jeg ikke har født enda. Er jo bare i uke 33, så jeg håper hun har foreløpig god tid.

men har aldri hatt en følelse på at i natt skjer det. Men har liksom ca vist på forhånd med de andre. Sånn mtp tid jeg har pakket sykehusbaggen og slik også.
 
Jeg håper hver kveld :rolleyes: men begge mine andre fødsler har startet på kveldstid, før jeg har lagt meg, så om jeg ikke kjenner noe ved leggetid, så mister jeg håpet for den natta :hilarious: er nå 2.5 uke over der fødsel starta sist, og mangler en knapp uke opp til dit jeg kom med førstemann, så er jo spent på når han her har tenkt seg ut.
 
Nei, har ikke den følelsen ennå, men er kun i uke 34. Kanskje jeg får den i uke 39 eller noe. Mest sannsynlig og forhåpentligvis ikke noe særlig før hvertfall. Første ble født i uke 37 +0, men det var litt annen situasjon og hadde definitivt ikke noe følelse på at han skulle bli født den dagen. (Nr. 2 ble født 2 dager før termin, så tror ikke uke 37 eller før er sannsynlig igjen).
 
Last edited:
hvis jeg ikke blir igangsatt pga svangerskapsforgiftning, så tror jeg hun kommer mellom 19-29.juni engang:happy:
Har termin 5/7
 
Jeg har termin 8. juli men jeg har bare en følelse på at baby kommer en gang i siste uke i juni (uke 27), så jeg planlegger liksom utifra det :wacky: Føler jeg må rekke alt før den uka! Er litt spent på om det er noe i den magefølelsen, eller om jeg må vente 2-3 uker.
 
Jeg har termin 8. juli men jeg har bare en følelse på at baby kommer en gang i siste uke i juni (uke 27), så jeg planlegger liksom utifra det :wacky: Føler jeg må rekke alt før den uka! Er litt spent på om det er noe i den magefølelsen, eller om jeg må vente 2-3 uker.
Jeg hadde magefølelse på at første kom før termin. Alle lo av meg og sa jada, helt sikkert. Alle går på overtid med nr 1. hun kom spontant 10 dager før:p
 
Har blitt skikkelig rundjult på innsida den siste tiden, og legger meg med veldig øm mage. Har hatt mareritt om å våkne i fødsel!
Men termin er ikke før 5. Juli, første baby kom 4 dager før så er innstilt på at den kan komme i slutten av måneden... Fødebagen står i allefall klar! :nailbiting:
 
Back
Topp