Når starter du å kjøpe julegaver?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Startet nå. Bruker å være klar før november men nå fikk jeg tvillinger i september så er litt på etterskudd

Begynte i sommer... ikke så veldig mange igjen :-) de to første ble pakka å sendt avgårde for nån uke sia ;-)

Starter planleggingen i november..
Men kanskje jeg skulle startet litt tidligere i år siden jeg ikke har like mye energi dette året :P

Ferdi med en familie (de er 4 stk).
I helga ska e få ordna 10-20 stk til. Så da kan e nesten si at e e ferdi :)
Men må ordne julekort også, så det må nok gjøres i helga også.

Ett par uker før jul;)

#Happyface fra appen#
Jeg og, tenker hvert år at denne gang skal jeg være tidlig ute, men blir aldri sånn. Syns det er koselig å dra på handlesentrene når de er max pynta og nisser som går overalt. Utenom alle køene da:rolleyes:

Har begynt. Men det går ikkje raskt unna:p blir sikkert nokre i desember og:)

Pleier og starte sent! Men siden det er mange og kjøpe til begynte jeg i sommer. Kjedelig og være blakk vær jul også. hehe.Bestiller litt div fra nettet , som fotokalendere,og no barneklær osv.Mangler egt ikke så veldig mange gavene nå.
Kun de vangsligste igjen, hehe

Aldri før i slutten av nov/starten av desember. Har 2 bursdager, 1 farsdag og en bryllupsdag før eg begynner å tenke på julepakker :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er altid sent ute med gaver men nå er jeg nesten ferdig:P ingen planer om å gå i byen med en baby i desember:)

Jente i november☆

Er nesten ferdig!

mamma starter når januarsalget starter :P Hun fyller opp "gave esken" i boden. Den kan vi plukke fra om vi skal i bursdager eller noe sånt iløpet av året. Så lager hun Gavekalender til datteren min (jeg får ikke lenger :O) og om det er noen jeg har glemt å kjøpe julegave til, så dykker jeg også ned i esken :P

Back
Topp