Når starter det julegaveinnkjøpingen?

I år begynte jeg i september, fordi jeg ønsket å slippe julegavehandelen som høygravid !! :)

Vanligvis pleier jeg begynne handelen i desember. Er som regel alltid veldig sent ute..

Er nesten ferdig :) Har min søster igjen, og ungene til tre venninner. Men der er det egentlig ganske greit med en liten leke og en ullbody :)

Jeg sier hvert år at jeg skal begynne tidlig, men ender oftest opp med å kjøpe alt i november/desember. Har altså ikke begynt enda. :p

Begynner som regel i oktober om jeg ikke finner noe spesielt tidligere. Straks ferdig nå, de siste bestilles til uka.

Jeg er ofte i siste liten, men i år starta jeg tidlig i september og er ferdig nå. Mangler kun å pakke de inn ;)

Etter sommerferien en gang som regel.

I desember, får så julestemning av å gå å handle når det er julemusikk og julepynt i butikkene :)

Desember året før. Har noen som samler på nisser og engler og tilbudet akkurat rundt jul benytter jeg meg av. Ellers fordeler jeg det etter hva jeg kommer over. I desember koser jeg meg med bonus gaver og nyter julen.

Begynte for noen uker siden. Gjør meg ferdig på black friday :D

Ofte på sommeren. Da er jeg mye rundt å har flere muligheter til å finne ting som kanskje ikke alle andre finner ol. :) er somregel alltid ferdig med julegaver til 1 Desember :D

etter desemberlønna 12. desember

I januar :p

Varierer når jeg begynner, men i år begynte jeg i slutten av november, og er snart ferdig. Stresser ikke enda. ;)

Vi er forøvrig ferdige! Selvom vi begynte black friday, ble vi ferdige på relativt kort tid. Lenge leve netthandel ;)

Begynner i okt-nov siden jeg har familie som bor langt borte og som vi ikke møter i jula, så bytter julegaver med de når vi møtes på høsten :) Resten starter jeg ikke med før i desember :)

jeg kjøper inn litt hele året jeg :) i år startet jeg i sommer :D

Back
Topp