Når starter det julegaveinnkjøpingen?

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Jeg må innrømme at jeg ikke er god på det der, vi kjører ofte en "siste liten" runde, jeg og mannen :p

Begynte for halvannen -2 mnd siden å mangler nå bare en gave der jeg ikke har peiling på hva vi skal finne på :-p

Jeg tenker alltid at jeg skal begynne tidlig, men ender som regel opp med stress shopping i desember:p

i år ganske sent...men igjen alle ønsker deg gave kort eller penger av barna, så det blir noe enklere vil jeg tro!

Mannen og jeg har pleier å ta en lørdag i desember og kjøpe alt. Barna sendes bort og vi har lista klar:)

Har fått avgårde de første gavene, men etter det stoppet det. Må nok sette i gang nå så ikke alt går av en lønn.

Har igjen 1 gave også er jeg ferdig, vet hva jeg skal kjøpe, så må bare gjøres :p:D

Begynner alltid i oktober. Da reiser mannen og jeg på storbyferie til et eller land, og starter juleshoppinga! :D

Har kjøpt noen gaver allerede, og det er veldig tidlig til å være meg! Pleier å ta det i løpet av desember.. :)

Kjøper noe hvis jeg synes det passer til de uansett når på året men skikkelige handlingen begynner vell etter sommeren

Kjøper inn litt på salg hele året, men ordentlig planlegging litt etter sommeren

Har begynt så smått. Håper jeg slipper å stresse med det siste :p

Back
Topp