Når starter dere innkjøp av klær og diverse?

Sist kjøpte jeg første body'ene i uke 13-14trur jeg :) kjøpte grønt og en med bondegård dyr ^^, Ellers kjøpte jeg litt klær her og der etter ordinær ul :-) kjekt å spre det litt utover:) å resten ble kjøpt 1mnd før termin, da jeg flyttet ut fra min mor :-)

Denne gangen har jeg faktik kjøpt 2par sokker :D "i <3 mum/dad" <3 Men venter til vi vet kjønn, siden har alt for masse jente klær :-P

Hvis dette blir gutt, så får bare noen hyle ut om de vil ha jenteklær :-P
 
det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre før rett før bebien kommer...men nå er jo dette nr to da, så vi er jo på en måte allerede "klare" med mange ting, er liksom bare noen få klær kanskje, litt nytt sengetøy osv som trengs akkurat da, men får se, jeg er handlegal! Men er det en av samme kjønn, så kan jeg jo rett å slett ikke kjøpe inn så mye, fordi vi har så vanvittig mye greier!

 
Nå har vi jo to fra før og trenger ikke kjøpe så mye. Noe må kjøpes, som badebalje og sånn, men det venter vi med til senere. MEN hvis magefølelsen min stemmer og vi får vite ettee ord UL at det er jente ( vi har to gutter ) da blir det første jeg gjør å kjøpe noen nyfødt-jenteklær! :-)
 
Blir det jente så er det ikke mye vi trenger å kjøpe....litt klær blir det jo uansett etter den ordinære UL :) Gleder meg til shopping ;)
 
Må nok ut og kjøpe "noe" etter at vi har vært på ordinær UL 17. februar;-D Ellers blir det jo til at den nye babyen arver etter storesøster hvis det nå blir en jente til!

Sommerbabyer trenger jo ikke så veldig mye klær i starten men man vet jo aldri med norsk sommer. Da storesøster ble født i 2010 var det tropevarme så hun lå i bleia hele sommeren og alle de fine klærne som var kjøpt inn ble knapt brukt...
 
Back
Topp