Når starter dagen hos dere?

Ulva

Forumet er livet
Når våkner bebisen og er klar for en ny dag?

------------------

Den siste tiden har snuppa funnet ut at hun skal være skikkelig morgenfugl og våkner rundt 05:30 hver eneste morgen! [&:] Aaaaalt for tidlig synes mammaen men nå er det lille sjefen som bestemmer så... *sukk*

Alt for tidlig!! Ho har de siste dagene våknet klokken 05.00!! Vi står ikke opp da, men det er ikke mye søvn og få. Ho spytter og roper som ett fint lite monster... Vi står opp etter klokken 06.00

Eg vekker som regel Ella kl 08 for å gi ho mat. Embrik er opp ca 06.30, so dagen er starta lenge før Ella står opp.....

Han kan gjerne våkne før 6 (har kanskje fått mat i 5-tiden også..) MEN. Jeg nekter å stå opp da, så han ligger og koser seg i senga si. Hører han prater for seg selv, før han tar seg en høneblund igjen. Når klokka har passert 7 står jeg opp om han klager da[:)]

Eg tok annet.. som regel er det rundt 7, men i det siste har det variert fra 05.15 til 09.00...

Eg svarte annet, før her vaknar ho mellom 05.30 og 8. Vekker ho 07.15 på kvardagar hvis ho ikkje er vaken før.

Her lager Sambo mat til henne og skifter bleie før han drar på jobb, så hun får mat kl 8, så sover vi litt [:)] Hun kan ofte sove 3-4 timer på morgenen, og det er jo deilig for Mammaen, som får sovet litt ekstra, og dusjet i fred og ro, før hun står opp :)

Vesla her liker å stå opp mellom 09-1030, hvis hun gjøre som hun vil. Men hun våkner ofte når jeg lister meg ut av rommet for å ordne resten av gjengen.

Her er vi oppe mellom 5.30 og 6.00 hver dag...[8|]
Noe nytt hun har begynt med i det siste...men det er da kjekt og få mest mulig ut av dagen[;)] [:-]

ORIGINAL: Emsn

Er oppe mellom 7 og 8 :) 

Han sover til mellom 8 og 10 tiden. Men er oppe tidligere når storesøster er hjemme for hun starter dagen alt i fra 5 til 7.

Som regel mellom 08 og 09......da vil han ikke mer[:D]
Men vi står opp og spiser frokost kl 09 iallefall,eller så blir det elt feil medmåltider og dupper resten av dagen.

Mellom 8 og 9 om morgenen =)

Ca rundt klokka 06.30-07.00...
Storesøster våkner rundt halv 7 .. og då e ho minsta ikkje langt unna ... [:)]

Back
Topp