Når starter dagen deres?

Alt fra 06.00-08.00 ! Kommer ann på når minien finner ut han skal stå opp..[;)]

Når jeg har fri derimot..Da startet ikke dagen før langt ut på ettermiddagen ! [;)]

I går havna hun i seng halv 12 og vokna halv 12 i dag[8|]
Trodde klokka var feil!

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: CogJ

mellom 10 og 12 [8|] døgnrytme på bærtur..

Men altså, er det fordi barnet sover så lenge? Eller er det fordi mannen din tar barna mens du får sove? Regner med førstnevnte, og har du i såfall oppskriften?[:-]

Hun har egentlig alltid sovet lenge på morgenen.. Det er litt kjedelig for vi rekker nesten aldri barnehagen tidsnok.. Hun legges kl 19.30.. ligger i sengen til kl 22 og har show med seg selv før hun sovner [8|] 

Men nå er det slutt på tull.. skal vekke hun kl 8 imorgen tidlig (hun kommer til å få sjokk[8D]) også en lur klokken 12!! så seng igjen kl 19.30.. 

Ja, nå blir jeg streng!!! hehehe [:D]

Okay, frøken streng[:D]
Hadde gladelig bytta ut tidlige morgener/netter (netter vil si kl 05.) med stress for å rekke bhg. Men meg om det. Og når jeg nå påminnes mine tidlige morgener, så er det på høy tid å ta natta. Natta![:)]

Småen sover til i 9-10 tia.
I går sov han til kvart på 11, dagen før vekte vi han halv 11[;)] Glad i å sove ja[8D]

Alt fra 06-09.

Nå i jula har vi forskøvet døgnet litt [:-]
Nå står vi opp rundt kl 11.. Må ha klokka på og vekke småen. En dag glemte jeg vekkerklokka, og da våkna jeg av meg selv kl 13... Småen? Han sov...

Vanligvis står jeg opp 06.30 + slumringstid... Erik står opp ca en time etterpå.
I helgene er det alt mellom 08 og 10..

Har jeg fri eller jobber sent, er det opp halv åtte på ukedagene for få gutta i barnehagen til frokost kl halv ni.

Skal jeg på tidligvakt på jobb eller tidlig på skolen, er det opp halv seks. Hvis mannen min er hjemme tar han ungene alene disse dagene, så jeg kan sove bittelitt lenger. [;)]

I helgene står gutta opp mellom åtte og halv ti, det varierer litt. Eldstemann liker gjerne å sove litt lenger om han har mulighet. [:)]

ca10[:D]

Når snuppen våkner...rundt 06-07[:D]

Imellom halv 8 og halv 10...
somregel i 8-9 tia.

Meeeeeen når jeg skal begynne på skolen blir det nok andre grønnsaker... huff.....gruer meg >_<

I hverdagen våkner småtrollene mine mellom kl 06 og 07 i helgene er det ofte tidligere[&:]

Og siden de delere rom er det en god del krangling mellom de, som resulterer i at jeg våkner av krangling... Noe som ikke er å anbefale..

i dag var kl 5 da jeg våkna av kranglinga.

Vanligvis mellom 7- og 7.30, men i dag var det ikkje morning før 8.30. Heilt flott sidan det var min tur å stå opp [:D]

alt mellom 06 og 08... han sover bare 9-10 timer om natten

Når vi skal på jobb blir de vekket rundt 06 til 07 i helgene våkner de alt fra 08-09.30

Her er vi oppe mellom 7 og 8 hver dag.

klokken 8 +- 1 time hver dag, hele uken[:)]

mellom 6 og 7

Back
Topp