Når starter dagen deres?

Juliette

Forumet er livet
Når klokka er det opp og stå?[8|]

Forskjell på helg og hverdag eller samme tid uansett?

står aldri opp tidligere enn 10

I hverdagen er det ca 0730. I helgene litt lenger, sånn ca 0830-09. Hender også at han sover lenger enn det, men ikke så ofte.

Mellom 9-10 som regel, hele uka [:)]

en eller annen gang mellom seks og halv åtte. hverdag og helg.

sambo og jeg har hver vår sovedag i helgen, da...
 da står jeg som regel opp i ti-elleve-tiden.[;)]

Når jeg jobber, ca kl 0630, vekker ungene syv, og går til barnehagen halv åtte. Når jeg har fri, så leverer jeg i barnehagen rundt ni. I helgene står jeg skjelden opp før ti hehe...

sju hvis jeg har dag uke.
halv åtte ellers-størsten skal på skolen.. helger og ferie er det til barna står opp alt fra sju til halv ellve.

Ukedagene kl 7, og i helgene varierer det..

ORIGINAL: theolin

en eller annen gang mellom seks og halv åtte. hverdag og helg.

sambo og jeg har hver vår sovedag i helgen, da...
da står jeg som regel opp i ti-elleve-tiden.[;)]

Vurderer å levere søknad på samboer (altså på å få en samboer)kun med den intensjon[;)]

I dag tror jeg den var litt på 12. Merket at hele familien har sklidd ut..
Jeg pleier å vekke han i 8 i hverdagen. Hvis jeg ikke vekker han våkner han i 9-11 tiden.

ORIGINAL: Evens*mamma

I dag tror jeg den var litt på 12. Merket at hele familien har sklidd ut..
Jeg pleier å vekke han i 8 i hverdagen. Hvis jeg ikke vekker han våkner han i 9-11 tiden.

Hvor gammel er han?

ORIGINAL: |Lica|

Ukedagene kl 7, og i helgene varierer det..

Når jeg ikke har permisjon bagynner dagen 5.45, har hver vår "sove lenge dag" i helgene [:)]

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Vanlige dager er det 6-7 tida, men nå i ferien er det 10-11. Deilig[:D]

Feriene, gjelder det både deg og mannen din? Sover de små barna deres virkelig så lenge på fridager?

I ukedagene om jeg har dagvakt så starter jeg dagen ca kl 5, er det ettermiddagen så kl 6-7, helgen om jeg har dagvakt 5.30-6.30 ellers 5-9 i helgene alt etter når hu våkner. dette er jo tider som gjelder når snuppa er hjemme, er hu hos faren kan jeg sove lenger[8D]

alt mellom 7-10.. kommer ann på når jeg skal på jobb og om det er helg..

Vanligvis starter dagen min kl 0600 på hverdagene...i helgene sover ofte de to minste til minst 0830, nå i ferien har de våknet mellom 0830 og 1000 hver dag..deilig med laang juleferie (jepp, jeg er lærer)[:D]

ORIGINAL: CogJ

mellom 10 og 12 [8|] døgnrytme på bærtur..

Men altså, er det fordi barnet sover så lenge? Eller er det fordi mannen din tar barna mens du får sove? Regner med førstnevnte, og har du i såfall oppskriften?[:-]

Mellom 08.00 og 10.00 [:)]
Ingen forskjell på ukedag og helg i og med at mini er 4 mnd, ikke går i bhg og jeg ikke jobber.

Back
Topp