Når står dere opp?

Mini pleier å sovne skikkelig i 5-6 tiden om morgenen, så her drøyer jeg den lengst mulig slik at jeg også får sovet litt. Vi står ofte opp i 11-12 tiden hvis han er våken og ikke vil sove lengre. Jeg ser frem til mer rutiner og forhåpentligvis mer søvn om natten etterhvert. ;)

Her blir jeg vekt av at han ligger å prater masse mellom kl 5 og 7. Etter en liten stund med prating er det ikke lengre snakk om at han kan ligge i senga, da skal han opp å starte dagen!

Savner de aller første ukene hvor han gjerne sov til 11..

Vi står opp 07 og da må hun liksom ut av soverommet og stelles. Er våken ca 30 min så blir hun trøtt. Men da har storebror på 4,5 år også våknet så blir ingen ekstra blund på meg. Det var fint sånn med førstemann ;)
Samme her! Lillegutt MÅ stå opp for så å legge seg igjen etter en time. Da sover han gjerne 3 timer [emoji16]

Så lenge jeg klarer å drøye det :p blir ofte i 8 tiden. Før kunne vi drøye det helt til kl 11, men det var litt i seneste laget, kl 8-9 er helt passe syns jeg :)

Han våkner som regel mellom 6-8. Da går vi på badet og steller og snakker. Han er våken ca tre kvarter før han sovner igjen! Da kan han en god stund. Storesøster går til skolen kl 08.00 og storebror må leveres i Bhg, så blir lite tid til soving på mor!

Her styrer storebror. Alt fra halv 6-7. Heldigvis hvis vi får sove lengre

Back
Topp