Når står dere opp?

tingeling1990

Glad i forumet
Dere som er førstegangs og har bare babyen å tenke på, når står dere opp om dagene?:) Her våkner hun alt mellom 5-7, så ligger vi sengen og koser oss ofte til 10:p noen ganger sovner hun i mellomtiden, da gjør jeg og det.. noen ganger er hun lys våken som nå, vurderer å stå opp nå kl 8 :)

I begynnelsen sto vi opp ca 6 hver morgen, men nå ligger vi og koser oss litt lenger. Står opp ca kl 8.
Hun her har bæsje Bleier nesten hver morgen, så da er det bare å komme seg opp :)

Vi står opp mellom halv åtte og ni. Ikke så ofte jeg klarer lure han til å sove til kl ni lenger dessverre [emoji14]

Med første stod vi ofte ikke opp før i 9-10 tiden i starten men da la vi oss ofte rundt kl 24 også. Blei vel tidligere og tidligere etter som leggerutinene ble mer etablerte og søvnen ble mer stabil.

Står opp mellom 7 og 9 en gang avhengig av hvor våken mini (og jeg) er. Da er han våken 1-2 timer og sover gjerne en god dupp igjen. Om jeg er grisetrøtt legger jeg meg igjen, eller så gjør jeg husarbeid.

Han her har visst innebygd klokke for han våkner på slaget 08:00 og vil stå opp [emoji23] [emoji12]

Min er våken fra 4.30 /5 hver morgen og nekter ligge, sove. Skravler i et da hehe så da starter vi.

Vi står opp mellom 8-9 :happy: morgenamming i mellom 5-7tiden og da må han overtales til å sove noen timer til, går som regel hvis jeg flytter babynestet over i sengen min og stryker litt på hode/magen hans. Alt for noen timer ekstra søvn heheh.

Bleier skifter vi på håndduk på sengen om natten i "mørket" så ingen av oss våkner ordentlig.

Mellom 6 og 7, da ligger hun å skravler og ler i sengen så da er dagen startet for hennes del :) får gjerne et par timer hvile litt senere på morgenen/formiddagen

Min første hadde skikkelig godt sovehjerte og vi kunne fint ligge å kose oss til 10 når hun var helt liten, og 9 frem til hun var rundt året :) Nå står vi alle opp rundt 7, lillesøster har ikke noe annet valg enn å bare følge samme rutiner som storesøster selv om både hun og jeg godt kunne tenkt oss å ligge litt mer frempå :p

Er min andre, men pappaen står opp med storebror, så eg og lillesøster står ikke opp før rundt 9-10 de dagene vi ikke skal noe :)

Vi står opp 07 og da må hun liksom ut av soverommet og stelles. Er våken ca 30 min så blir hun trøtt. Men da har storebror på 4,5 år også våknet så blir ingen ekstra blund på meg. Det var fint sånn med førstemann ;)

Back
Topp