Når spiser dere middag?

Slutter 16 på jobb. Middag rundt 1730 og 18 som regel.

19-20 tiden, spiser kveldsmat før middag :)

Hvordan klarer dere å jobbe til 16 og spise mellom 16 og 1630? Med mindre dere jobber hjemme går jo ikke det??

Jeg jobber normalt til 1545, henter unger her og der,og et hjemme sånn rundt 1645, og så har vi middag fra litt over fem da.

Begge ungene spiser på hhv bhg og skole rundt 14, det gjør jeg også, så vi holder ut til maten er klar

Vi har som mål å spise senest kl 18, så middag blir ofte kveldsmat. Er ofte ikke hjemme før kl 17, så da blir det sånn :)

varier fra 15-17 på hverdager og 13-16 i helger. Syns det er greit å få i barna litt middag tidligst mulig på dagen da dem bruker mest energi og de slipper å spise 3-4 brødskive måltider før middag... men ikke alltid det lar seg gjøre..

samboer prøver å være ferdig på jobb klokken tre hver dag, og er da hjemme rundt halvt fire. så middag hos oss varierer mellom klokken halv fire og fire :)

Kommer an på når jeg er ferdig på jobb. Men stort sett mellom 17-18 en gang.. Klager de på at de er sultne når jeg lager mat får de nesten bare vente. Masing gidder jeg ikke ;)

Vi spiser ikke middag på hverdagen her.. Heller varm lunsj.
Barna får varm lunsj/middag i bhg hver dag. Og spiser måltid med brød kl 14.30 også.
Så de spiser kun kveldsmat i ukedagene :-)

Er hjemme ca 16, så her spiser vi 1630, som regel.

17-18, har ikke noen fast tid. Blir nok mer fast når mini begynner i bhg til høsten.

Back
Topp