Når sluttet

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Når sluttet dere og amme? og hvordan sluttet dere? 

Etter tre uker....pga beskjed fra lege og helsesøster at det var til mitt eget beste (og Lea)....pumpet meg par dager så ho ble vant til flaske også rett over på morsmelkerstatning....kutta brått og dæven steike det var vondt ja....puppa ble omtrent firkantet.....var over på et par tre dager

gav meg når lisj avar 4 ,5 mnd,,gikk til legen og fikk tabletter,hadde tilstoppinger i begge brysta...[:(]

Hvordan er det lurest og slutte da? Bare trappe ned`?

Sluttet etter 2 mnd.
Følte meg rett og slett ikke komfortabel med ammingen, og Celina fikk MME før hun la seg fra hun var 2 uker gammel og da sov hu hele natten, derfor så begynte vi med MME og livet ble mye bedre for oss alle sammen!!!

Frida ville ikke ha pupp, pumpet meg til hun var ca. halvannen mnd. men da sluttet jeg for jeg ble bare stresset av det og forlite melk hadde jeg også.

Jeg ammet lengst mulig. Adrian var 15 mnd da jeg sluttet, syns han var blitt så stor og ammingen var bare blitt til kosing. Men med Amina var det ganske anderledes. Sluttet å amme da hun var 7,5 mnd pga hun var ikke interisert lenger. Likte bedre fast føde.

Back
Topp