Når sluttet du å teste?

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
:angelic:

Skulle bare klart å la vær.. blir så himla stresset av å tyde stigning fra dag til dag. Når sluttet dere?
 
Nå har jeg hinsides dårlige hcg tall, men klinikken sier jeg må fortsette litt tid. Utrolig frustrerende.
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Slutta 5+0, når jeg fikk 3+ på CB❤️
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Nå har jeg hinsides dårlige hcg tall, men klinikken sier jeg må fortsette litt tid. Utrolig frustrerende.
Hm.. kan jeg spørre hva dine var på?
Hadde 56 13 dpo (ca) og 200, 48 timer etter. Ikke høyt.. men god stigning
 
Hm.. kan jeg spørre hva dine var på?
Hadde 56 13 dpo (ca) og 200, 48 timer etter. Ikke høyt.. men god stigning
16 på 11 dpo og 28 på 14 dpo!
200 på 15 dpo er superbra!! Er du over 300 på 16 dpo viser forsking at det går superbra!!
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Første gang jeg var gravid hadde jeg 91 på 16 dpo og 200 på 18 dpo, endte i MA.
Andre gang 76 på 12 dpo, 279 på 14 dpo og 1400 på 17 dpo. Men dette var uvanlig bra tall. Ble en fin gutt .

Du skal være fornøyd med dine tall, ikke noe vits å teste mer med strimler. Gå på UL 6+0 så får du nok se et banken hjerte!
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Jeg har lyst å ta en digital, kanskje på mandag når jeg er 5+1. Håper jeg får 3+, og så skal jeg ha en ultratidlig ultralyd 5+4 for å telle antall fosteranlegg, og 6+2/3.
 
Jeg pleier å stoppe når jeg får 3+ på digital :joyful:
 
Sluttet når teststreken og kontrollstreken var like sterk.
 
Ser det er flere som måler hcg-nivåene. Hvor og hvordan gjøres dette?
 
De tar kontakt med lege for å ta blodprøve for å måle hcg. Det er mest vanlig å gjøre det tidlig i svangerskapet, ikke senere :Heartred

Kan også tas privat (Fürst) uten henvisning fra lege (og betale et litt større gebyr)

Bør tas med 2 dagers mellomrom for å sjekke stigning. Én prøve alene sier ikke stort, det er stigningen som er viktigst.
 
Kan også tas privat (Fürst) uten henvisning fra lege (og betale et litt større gebyr)

Bør tas med 2 dagers mellomrom for å sjekke stigning. Én prøve alene sier ikke stort, det er stigningen som er viktigst.
Prøve nr 2 er gratis også hos fürst hvis den første er positiv - da er du gravid og går under helfo-systemet.
 
Ser det er flere som måler hcg-nivåene. Hvor og hvordan gjøres dette?
Jeg er gravid med IVF, og da ønsker klinikken blodprøve for å måle hcg på 14dpo (eller nærmeste etter hvis helg). Hos min er det ikke krav om doblingsprøve, men jeg tok fordi hcg var litt lav på 15dpo. Ideelt er ca 100 ved 14dpo, men det er stor variasjon.
 
Prøve nr 2 er gratis også hos fürst hvis den første er positiv - da er du gravid og går under helfo-systemet.

Seriøst..? Har jeg aldri blitt opplyst om på Fürst :bag:
 
Back
Topp