Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm.. kan jeg spørre hva dine var på?Nå har jeg hinsides dårlige hcg tall, men klinikken sier jeg må fortsette litt tid. Utrolig frustrerende.
16 på 11 dpo og 28 på 14 dpo!Hm.. kan jeg spørre hva dine var på?
Hadde 56 13 dpo (ca) og 200, 48 timer etter. Ikke høyt.. men god stigning
Det lurer jeg også på! Trodde ikke det var vanlig før litt senere i svangerskapet?Ser det er flere som måler hcg-nivåene. Hvor og hvordan gjøres dette?
Ser det er flere som måler hcg-nivåene. Hvor og hvordan gjøres dette?
De tar kontakt med lege for å ta blodprøve for å måle hcg. Det er mest vanlig å gjøre det tidlig i svangerskapet, ikke senereDet lurer jeg også på! Trodde ikke det var vanlig før litt senere i svangerskapet?
De tar kontakt med lege for å ta blodprøve for å måle hcg. Det er mest vanlig å gjøre det tidlig i svangerskapet, ikke senere
Prøve nr 2 er gratis også hos fürst hvis den første er positiv - da er du gravid og går under helfo-systemet.Kan også tas privat (Fürst) uten henvisning fra lege (og betale et litt større gebyr)
Bør tas med 2 dagers mellomrom for å sjekke stigning. Én prøve alene sier ikke stort, det er stigningen som er viktigst.
Jeg er gravid med IVF, og da ønsker klinikken blodprøve for å måle hcg på 14dpo (eller nærmeste etter hvis helg). Hos min er det ikke krav om doblingsprøve, men jeg tok fordi hcg var litt lav på 15dpo. Ideelt er ca 100 ved 14dpo, men det er stor variasjon.Ser det er flere som måler hcg-nivåene. Hvor og hvordan gjøres dette?
Prøve nr 2 er gratis også hos fürst hvis den første er positiv - da er du gravid og går under helfo-systemet.