Når sluttet dere med progesteron?

Jeg gikk bare på det i 15 dager... Fryseforsøk i naturlig syklus. Var supernervøs, men det gikk fint! :) Legene vet hva de driver med, og hvis de trodde at det var noe grunn til å trappe ned eller gå på det lenger så ville de selvsagt gjort det. :)

Jeg gikk bare på det i 15 dager... Fryseforsøk i naturlig syklus. Var supernervøs, men det gikk fint! :) Legene vet hva de driver med, og hvis de trodde at det var noe grunn til å trappe ned eller gå på det lenger så ville de selvsagt gjort det. :)
Så bra! Takk for betryggende svar

Med første sluttet jeg ved positiv test, på denne jeg er gravid med nå 6+5 etter at svangerskap var bekreftet på ultralyd.

Med første sluttet jeg ved positiv test, på denne jeg er gravid med nå 6+5 etter at svangerskap var bekreftet på ultralyd.
Takk, der hjelper å høre. Gratulerer med vellykket UL. Det gleder jeg meg til også, men ikke før i uke 8.

Sluttet på dagen jeg fikk positiv test. Syns det var veldig skummelt, men jeg har sett et bankende hjerte på ultralyd og er i dag 11+0! Legene vet nok hva de driver med, så dette kommer nok til å gå fint :)

Jeg er 6+1 i dag og går på Cyclogest 3 ganger om dagen. Jeg
Skal gå på det til uke 7. Startet ved egguttak. Synes det er skummelt å bare bråslutte slik uten nedtrapping. Samtidlig gleder jeg meg til å slutte for jeg har har fått godt med bivirkninger.

Det er nok individuelle forskjeller, men hadde vært fint å høre hvor lenge dere andre skal gå på eller har gått på progesteronmedisiner i svangerskapet.

Jeg fikk støtte til uke 12.

Jeg skal gå på det frem til torsdag neste uke, da er vi 6+1.

Jeg har etter hvert innsett (2 fersk, 1 frys) fått beskjed om å ta 3 pk cyclogest, det varer ca til 5+0. Spiren sier vi kan slutte ved positiv test, men at det er greit å ta alle i siste pakka. kjempestressa av det selv, særlig brå slutt, så i noen dager tok jeg 1 om dagen i stedet for 2.

Back
Topp