Når sluttet dere å amme?

8 mnd. Da orket jeg ikke mer.
Får fortsatt mme på flaske, er snart 20 mnd.
 
Ammet første til 5 mnd, da ville han ikke mer og jeg gikk over til flaske , og med andremann ammet jeg til 13 mnd og da ville ikke han ha mer :) Håper å få ammet han i magen så lenge som han vil :happy:
 
Ammet nr 1 i 20 mnd. Håper å kunne amme nr 2 minst like lenge :) Trodde hun sluttet ved 8-9 mnd men så tok det seg opp igjen. Sluttet med nattamming 2 uker før ammeslutt. Savnet det lenge etterpå husker jeg..
 
Jeg ammet til han var 1 år og 8 mnd, utrolig stolt av det <3 vi hadde også de vanlige periodene med brystvegring ved 3,8,12 osv mnd men gikk tilslutt [emoji173]️[emoji7] når han var 1 år og 8 mnd følte vi oss begge litt ferdig så når han ikke spurte tilbydde jeg heller ikke :p
 
Nr 1 amma jeg fullt til 4 mnd. Delamma til 6.5 mnd.

Nr 2 amma jeg fullt ei uke gjerne. Delamma til 2 mnd.
 
Første amma jeg i ca 2 mnd, og pumpa til 5 mnd. Nr 2 amma jeg i 10 mnd.
 
Mellomste var vel 18 mnd da jeg mistet melken fordi jeg var gravid med minste, så da ble det slutt på ammingen.

Ammer så lenge jeg har melk og baby vil ha:)
 
Med eldste amma jeg til hu var 14 mnd. Da orka jeg ikke mer. Med yngste slutta jeg da han var 11,5 mnd, pga hans matallergier..
 
Gikk over til mme når mini var 8 mnd :)
 
Ammer enda, han er 2,5 år.
 
Delamme fra fødsel til 6måneder. Kjempestolt nå at jeg fikk det til så lenge, selv om det var en så stor jobb at hadde jeg vist det jeg vet i dag hadde det bare blitt flaske.
 
Førstemann ammet jeg kun i noen uker, men sluttet pga sykdom.

Andremann nektet mer etter ni mnd, samme hvor mye han ble tilbudt.

Minstejenta er snart seksten måneder og ammes enda.
 
Ca halvannet år med første, og det dabber litt av med yngste nå, han er 16mnd. Kommer nok til å fortsette med kosepupp så lenge han er interessert, får på kvelden etter bhg og jobb. Det er vel en kombinasjon av at de blir mer interessert i andre ting og at vi ikke er sammen hele dagen:)
 
Back
Topp