Når kan man forvente at barnet forstår at det ikke skal leke med pynt/interiør?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri? Har en tiåring som bare måååååå pille på alt, og en fireåring som ikke rører noe.
Når kan man forvente at barnet forstår at det ikke skal leke med pynt/interiør?
Minsten her er helt besatt av ting. Hvis vi har ting fremme så må jeg løpe etter og si "nei" hele tiden, og han hyyyyler hver gang han får et nei. Det orker jeg bare ikkeHva slags pynt tenker du på?
Det vi har i hans høyde som kunne vært spennende er vel gardiner og to planter. Vi jobba mye med at plantene ikke er lov fra han var mobil, og fra ganske tidlig har han respektert dem. Han må av og til pille bittelitt på dem, men så ser han på oss og rister på hodet
Ellers har jeg tatt bort mye, orker ikke si nei, avlede og at han blir frustrert og sint fordi han ikke får lov og ikke skjønner hvorfor flere ganger om dagen. Men når de har mer språk og forståelse kan man jo forklare litt mer, likevel er det vel noen som bare kløøøør i fingra og må pirke litt
Minsten her er helt besatt av ting. Hvis vi har ting fremme så må jeg løpe etter og si "nei" hele tiden, og han hyyyyler hver gang han får et nei. Det orker jeg bare ikke