når slutter man å se tjukk ut?

Er snart i uke 24, ser bare litt småtykk ut. Har sett mange som er mindre på veg enn meg og har stor og fin mage. Føler min bare er noe fett som henger over buksekanten:-) Håper den kommer snart!

Det er nok individuelt:) etter jeg bikket 20 uker så "poppet" magen min ordentlig ut og alle kunne endelig se at jeg er gravid:) 24+5 nå og det er ingen tvil!:p

Jeg syntes gravidebukser med sånt tøyfelt over magen hjalp veldig rundt uke 18-19. Magen ble liksom rundere og "fastere"... ;)
min ble hardere og rundere rundt uke 20-21, og har fra da av sett ut som gravidemage. Kommer nok veldig snart! :)

Er nok individuelt ja :) følte jeg så tykk ut frem til uke 32 jeg, før magen poppa og det vistes at jeg var gravid :)

Er nok veldig individuelt ja ;) her får jeg kun mage i begynnelsen, så blir veldig fort tydelig hva som er pågang ;) men tenker som det nevnes her, at klesstil har mye å si. Gravidbukse og trang genser fremhever vel magen?

Rundt uke 20 følte jeg at jeg så litt mer gravid ut og litt mindre som en blobb :-P

Hjelper godt med mammaklær! De fremhever magen, så man ser gravid ut mye tidligere. :p
Har setg gravid ut siden uke 16 ca. Ikke hvis jeg går med de vanlige klærne mine, da ser jeg bare tjukk ut. Men med gravideklær er jeg så fin! :P

Hjelper godt med mammaklær! De fremhever magen, så man ser gravid ut mye tidligere. :p
Har setg gravid ut siden uke 16 ca. Ikke hvis jeg går med de vanlige klærne mine, da ser jeg bare tjukk ut. Men med gravideklær er jeg så fin! :P
Signerer den. Jeg så gravid ut fra uke 12 med gravid klær. Men med mine egne klær så kunne jeg skjule hele magen. Hehe. Er 28+4 og kan fortsatt se tjukk ut i enkelte klær. Er ikke fordi magen er liten men klærne gjør det sånn. Men noen ganger så føler man seg tjukk og andre ser tydelig at du er gravid også da. Andre ser det bedre enn deg

Hehe dette har jeg å lurt på! I uke 21 nå, og ser tykk ut...ingen som har kommentert noe om babymage så langt, men buksene er trangte og lager et lite pent "håndtak" nå... hehe. Må nok kjøpe meg en gravidbukse snart ;)

Jeg ser tykk ut i mine vanlige klær, mens i gravideklær ser jeg gravid ut. :)

Er i uke 17 ;)

Mammabukser og en trang topp og vips ble magen rund og fin babymage. :)

Er uke 24 nå, og jeg ser fortsatt bare litt brei ut. . det er ikke tydelig at jeg er gravid ennå..bare på kvelden; da popper magen frem:-)

Back
Topp