Når slutter man å bruke stellebordet??

Til hun var ferdig med bleie ihvertfall, så 2 år. Bruker det litt enda når hun trenger og smøres, men det er mest fordi hun vil selv fordi lillebror bruker det. Hun har vært rolig da.
Lillebror vrir seg rundt så fort han får sjansen, men jeg skifter fortsatt bleie på stellebordet. Mye mye bedre arbeidsstilling for kroppen min. Vi bruker mye buksebleier da, da det er lettere når han ikke vil ligge rolig. Han er snart 8 mnd
 
Var en periode vi måtte ha stellematta på badegulvet, men nå som han er 2,5år ligger matta på vaskemaskina siden han ligger rolig:)
 
Kommer til å bruke så lenge det går (hun er en makk til tider, 11 mnd). Får så vondt i ryggen av å bytte på gulvet.
 
Bruker enda, han er 2,5 år. Her var markinga verst om vi skiftet på gulvet, alltid liggi litt mer i ro på stellebordet :)
 
Satte opp en uro over stellebordet for å få ungen til å ligge rolig. Var mer spennende å strekke seg etter alle lekene. Bruker fortsatt stellebord når mini har bæsjet og hun er 2,5 år. Vil bruke det frem til bleieslutt
 
Her har det aldri blitt bedre 1 år og 5 mnd nå. Vi kvittet oss med stellebordet for lenge siden fordi det var livsfarlig å ha han der. Vi legger bare et håndkle på gulvet og skifter i stua :p han er fortsatt helt umulig å skifte bleie på, er det bare tiss så står han, da er det lettere å bare rive bleia av å ta ett og ett bein inn å dra på bleia. Ved bæsj så hender det seg jeg må legge et bein over han så han ikke kommer seg noe sted. Han skjønner ikke hva jeg sier til han enda, så han bare hyler.
Noen ganger hjelper det at han får hjelpe meg å dra ut våtservietter eller at han får holde i rompekremen, andre ganger fungerer ingenting
 
Back
Topp