Når slutter dere med strømpe under buksa?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Tenker du på strømpebukse? Tenker det komme litt an på buksa. Noen av buksene til mini er litt foret inni, da pleier ikke jeg å ha strømpebukse under. Men er buksene tynne ville jeg nok hatt det om han skulle vært oppe av vogna utendørs. Inne går han bare i strømpebukse, joggebukse eller stilongs.

Har som regel strømpebuke og joggebukse på sia han er i bhg. Når han kjem heim pleier eg å ta av buksa.

Aldri brukt strømpebukse under. Hun er alt for varm av seg til det. Ute bruker hun heldress så da er det ihvertfall for varmt med begge deler. Tenker en må bare kjenne om de er varme eller kalde. Så får en vurdere etter det når det er greit å droppe dem:)

Vurderer litt fra dag til dag hva han har på seg.. Siden han oppholder seg mye på gulvet (og det er gulv kaldt her bruker vi det eller stilongs enda).. Tar heller av buksa i løpet av dagen.. Liker at han har et tynt lag ull innerst.. Tar heller av alt annet..

Kommer så an på ungen og og omgivelsene.
Fra morgenen er det huskaldt hos oss så han har på strømpebukse og bukse fra morgenen og til bhg.
Når han hentes har han som regel bare strømpebukse på, og det samme når vi er hjemme på ettermiddagen, for da har vi fått opp varmen i huset igjen.

Rundt 15 plussgrader men det er enda litt skarp vårluft i mars så venter noen uker til. Eldste på 7 bruker fremdeles stilongs. Er kjørlig på morgenen. Her har hun kun på dress hvis vi er ute å leker, til og fra bil ol har hun ikke noe utenpå buksa så må ha strømpebukse under.

Har slutta med det for mange måneder siden allerede.
Bruker tights/tynne bomullsbukser. Skal vi ut så har hun jo enten fleecedress eller dress på seg. Holder i massevis.

Back
Topp