Når slutter dere å ta grav.test?

jeg fikk digital 1-2 mellom uke 3 og 4. så fikk jeg 2-3 når jeg var 4 uker. så da syns jeg at jeg har hatt en fin stigning og har ikke behov for mer testing :) men skal prøve å få ultralyd om noen uker for å se hjerteslag - først da kan jeg slappe helt av :)

Tror jeg tok siste test for 5-6 dager siden. Den ble kjempe sterk med en gang, så har ikke behov for å teste mer :) men skal på tidlig UL for å sjekke at hjerte slår :)

usikker om jeg skal ta flere. tok to tester som ikke viste at jeg var gravid, ventet ei uke og tok en til, den viste jeg var gravid, og tok en digital som viste jeg var gravid og 2-3. men kjenner meg ikke gravid i det hele tatt, og ingen symptomer.. utenom at mensen ikke har kommet da..

Jeg skal ta siste test imorgen, da er jeg 5+3. Veldig spent og litt engstelig på om den vil vise 3+.

Tenk så mye penger det går til dissa testene! :O :P jeg har tatt til sammen 3 som har vært positive, 1 billig test, 1 clear blue vanlig og en rfsu.. Gidder ikke kaste bort mer penger, er jeg gravid så er jeg gravid og omvendt..

Slutta når jeg fikk 3+ på clearblue ☺

Tok en billigtest som vi va usikker på om va posotiv eller ikke.. så tok vi en til clearblue som va helt klar positiv.. testa ikke mer etter det.. hvorfor tester dere så mange ganger?

Tok en billigtest som vi va usikker på om va posotiv eller ikke.. så tok vi en til clearblue som va helt klar positiv.. testa ikke mer etter det.. hvorfor tester dere så mange ganger?

Jeg har tatt 4 tilsammen.
Første gangen kjøpte jeg to stk i samme eske og fikk sjokk da den viste positiv. Etter å ha prøvd i 1 år kunne jeg ikke tro det. Så måtte ta ny dagen etter. Kunne fortsatt ikke tro mine egne øyne så måtte kjøpe et annet merke.

3+ idag så det blir siste :-)

Back
Topp