Når slutte med bamse om natta?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har deres barn sluttet med kosebamse om natta?? Hvor gamle var de når de ikke lenger var avhengig av denne for å sove?

Aldri :p
Har store barn som har bamse i senga enda.. 10 år. Men er ikke avhengig av den, sover like godt uten. Men den ligger jo der

Begge mine har sine enda. Men de tar de ikke med overalt lengre da. De reiser fint på overnattinger uten da [emoji14] Minste vil enda ha med da. Hu er 7 år. Men eldste på 12 år tar ikke med.

Jeg hadde min til jeg var 19 år gitt. Da kremerte jeg den. En verdig død for den [emoji23][emoji23]

Slutte?

Altså, avhengig har mine aldri vært, se liker ikke bamser før de var en 2-3-4 år liksom. Og har hatt mengder i senga, ikke en men mange. Yngste har ikke begynt enda, hun ble to i jula.

Men de to på 9,5 og 7 har sine. En hver som er med på overnatting hos besteforeldre, men eldste har ikke med seg på overnatting andre steder.

Mine tror jeg bodde i senga egentlig så lenge jeg bodde hjemme. Eller, gjemt unna en stund.

De finnes enda hjemme hos mamma og pappa, ungene leker med dem...

Jeg har fortsatt bamsen min. Koser ikke med den osv men har den hjemme. Ser ikke noe grunn til å slutte med sånt. Det er vel noe de gjør selv etterhvert. Nå er mine 4.5 og 2 år så masse bamser og koser rundt her.

De er 5,5 og 6,5 og føler seg trygge med en bamse hver :) Har ikke planer om å få de til å slutte med det :)

Begge mine har sine enda. Men de tar de ikke med overalt lengre da. De reiser fint på overnattinger uten da [emoji14] Minste vil enda ha med da. Hu er 7 år. Men eldste på 12 år tar ikke med.

Jeg hadde min til jeg var 19 år gitt. Da kremerte jeg den. En verdig død for den [emoji23][emoji23]

Jeg har fin enda jeg [emoji23] står dog som pynt på soverommet! [emoji41] 32år!

Det har han aldri hatt [emoji28]

Treåringen vår har enda ikke noe favorittkosedyr. Noen ganger er mange kosedyr med i senga, noen ganger ett eller to, og andre ganger ingen, for da har hun bestemt at de skal være et annet sted (bestemt lita frøken ;) )

De må få gjøre som de vil tenker jeg. :)

Jeg har fortsatt bamsen min. Koser ikke med den osv men har den hjemme. Ser ikke noe grunn til å slutte med sånt. Det er vel noe de gjør selv etterhvert. Nå er mine 4.5 og 2 år så masse bamser og koser rundt her.
Godt det ikke bare er meg! Mine 3 favorittbamser har hedersplassen på ei hylle på soverommet mitt.

Ungene mine på 13 og 11 sover fortsatt med babybamsene sine :)

Min har den enda.. ? hehe.. han er 11 år..:) syns ikke det gjør noe, bare koselig :)

Slutte?
Min eldste har aldri vært opptatt av bamser, men minsten har sengen full hver natt. Så vidt det er plass til ham oppi der.

Treåringen har med seg kosedyr i senga like ofte som hun ikke har med. Ikke noe fast kosedyr hun er avhengig av (enda i alle fall). Å slutte er vel ikke noe tema, ser ingen grunn til det. Hadde sjuendeklassinger med meg på leirskole i fjor som hadde bamse i sekken, og ingen reagerte på det [emoji28]

Når barnet selv er klar for det. Her gikk han ei stund uten og ville etterhvert ha den tilbake. Er en trygghet og trøst for han. Han er 8

Hun er ikke avhengig av den for å sovne men den skal helst være med. Tenker hun skal få lov til det så lenge hun vil:p vet om folk på min alder som hadde kosedyr i sengen langt opp i tenårene men gjerne skjulte det litt<3

Her slutter de når de selv ønsker, absolutt ingen hinting eller føringer rundt det fra oss, er jo så kos med bamse, største hadde en kanin som hu sov med til hu var 6 år, da begynte den å sove i «egen»seng[emoji23] de minste sover med klut og sjiraff[emoji5]

Back
Topp