Når skrur dere opp de store tingene?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Her er vi allerede i gang :-) stellebordet har stått klart inne på badet siden slutten av desember, og i går var vi på babyshop og kjøpte lekegrind :-) den ble faktisk skrudd opp i dag, og vi hadde egentlig blitt enige om å vente til det nærmet seg terminen enda mer (12 uker til) :-) godt med det som blir gjort :-) sengen har vi enda ikke fått i hus da den er hos mamma fortsatt så den kommer nok på plass i mars tenker jeg :-)

Hvordan er det med dere? Har dere begynt skru opp babytingene og fått det på plass? :-)

Vi har faktisk ikke gjort noen ting vi!! Venter på å komme inn i nytt hus.. Håpe lille holder seg inne til termin :-D

Vi har vel skrudd sammen alt, men tenker vi venter med å sette ting på plass til permisjonen starter. Hvis jeg klarer vente så lenge, da! :)

Eneste vi har satt opp er kommoden, og det mest for å rydde unna babyutstyr.. nei - de store tingene får komme i slutten av mars.. sambo klarer fint å skru det opp mens jeg ligger på føden også, hvis han bestemmer seg for å komme tidlig..

Ser for meg at et par timer er det vi trenger for å få på plass det lillebror trenger den første tida, så og si alt av utstyr har vi jo etter storesøster så det er bare å finne det fram, tar ikke lange tida:)

Imorgen skal jeg begynne å sette sammen :) sparer det til de dagene jeg bare er hjemme, så har jeg noe å kose meg med :)

Vi var på IKEA på onsdag og fikk handlet inn seng, stellebord, kommode og klesskap. Har brukt helga på å skru det opp og sette det på plass og er veldig fornøyd med det! Deilig med alt man kan få unna:)

Har ikke satt sammen noe, men det kribler i hendene for å gjøre det :) Siden jeg ble 100% sykmeldt nå så tror jeg at jeg må begynne en dag, bare for å ha noe å gjøre :)

Her kommer vi ikke til å skru opp noe på en stund ennå, vi holder på med kjøkken. Står for tiden med kjøkkenet i esker i vinterhagen, på det som skal bli barnerommet og på soverommet vårt. Kjøkkenet i seg selv står i stuen og venter på å bli montert, men vi bor i blokk, og kan bare jobbe til visse tider :-( så dette kommer til å gå tregt.

Vi har allerede stellebord og lekegrind fra minste. Men seng må kjøpes. Baby overtar seng etter minste, som får en ny seng som kan gjøres om til juniorseng. :-)

Ellers holder vi på å bygge ekstra barnerom da. :-)

Vi har alt klart fra førstemann:)

Blir vel i begynnelsen av mars/slutten av februar :) Stellebordet står klart i boda, men vi ska ta ut badekar og sette inn dusjkabinett på badet først. :)

Alt er skrudd sammen, men ingenting klargjort ;) Ikke madrass, dynetrekk osv... :p

Har stellebord og vugge skrudd sammen. Må kjøpe seng. :-)

Her står vugga i stua og tripp trapp stolen med babysete :) Når vi er ferdig med oppussing av det som skal bli våres rom så begynner vi å gjøre klart babyrommet (som foreløbig storebror har)♡ gleder meg! :-D

Lekegrind blir ikke satt opp før baby begynner å bevege seg :-)

Er usikker nå, mannen greide å prestere å si at senga vi skulle var stygg, etter ha sett på den i flere måneder! :(

Back
Topp