Når skiftet pappaen den første bleien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Oj... Kjenner jeg blir både sint og lei meg på dine vegne jeg nå :/ Var han enig i at dere skulle ha flere barn?
I utgangspunktet ikke... Han var fornøyd med de to han hadde, men jeg ville ha en til (eldste hans er ikke min). Men når det er sagt så har jeg ikke lagd et barn alene! Så han har vært med på dette barnet og, han har ikke blitt lurt inn i noe...! Dessuten var han akkurat lik med vår første, og da var han ihvertfall med på å skulle få barn...

Første besjebleien kom før jeg var oppe av senga, så den var det far som tok gitt. Flink er'n til å ta ansvar for stell når'n er heime i det store og det hele også :)

Han tok den første mens jeg lå på intensiven etter ks. Han tok også mange på sykehuset og gjør fortsatt det her hjemme når han er ferdig på jobb :)

Her har ikke pappaen tatt en eneste bleie enda, ikke fordi han ikke kan, men fordi jeg ikke ber han om å bidra med den slags. Vi har to fra før, så det er ikke at han ikke kan, men han har sin jobb, nå som jeg er i permisjon er lillegull min jobb. Han får ta sin del når hun blir større.

Back
Topp