M
Moderator Stine
Guest
Her var det på sykehuset, med alle 3 =)
Han fikk æren av å skifte bekbleiene
Han fikk æren av å skifte bekbleiene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du spurt ham om han kan skifte?På sykehuset, men det holdt visst med den... Har har kun skiftet den ene på sykehuset og én hjemme og det er det!!
Dette er vårt andre barn så denne gangen visste jeg hva jeg gikk til... ;-) Han forsøkt å få han til å være mer delaktig, men han er ikke interessert. På en god dag så holder han babyen i et par minutter, sånn akkurat når hun er blid og fornøyd... Men jeg skifter gjerne bleier jeg, koser meg masse med babyen min <3Har du spurt ham om han kan skifte?
Hadde streng tatt gitt en god f. i om han var interessert eller ikke, jeg daDette er vårt andre barn så denne gangen visste jeg hva jeg gikk til... ;-) Han forsøkt å få han til å være mer delaktig, men han er ikke interessert. På en god dag så holder han babyen i et par minutter, sånn akkurat når hun er blid og fornøyd... Men jeg skifter gjerne bleier jeg, koser meg masse med babyen min <3
Tja... Han er flink på mange ting, men barna er ikke hans sterkeste sideHadde streng tatt gitt en god f. i om han var interessert eller ikke, jeg daHer får far bidra.
Håper han blir mer engasjert når barna blir større?
Huff, han skulle hatt et smekk i bakhodet! Mange menn er jo sånn at de synes det er lettere når barna blir såpass store at de kan være med på litt mer. Er sikkert håp for din enda!Tja... Han er flink på mange ting, men barna er ikke hans sterkeste sideJeg derimot elsker å være med barna og synes det er mest trist på barnas vegne. Og joda, jeg har krevd at han skal bidra jeg og!! Men når hvert spm om en bleie resulterer i en heftig diskusjon hver gang så gidder man til slutt ikke mer... Det er mye enklere å bare ordne det selv! Dessverre... Og bare så det er sagt, så hadde jeg reagert på dette selv om jeg hadde lest det, men det blir noe annet når man lever i det selv...
Oj... Kjenner jeg blir både sint og lei meg på dine vegne jeg nå :/ Var han enig i at dere skulle ha flere barn?Enig... Ble en gigantisk diskusjon i går kveld fordi jeg spurte om han kunne holde babyen i to minutter så jeg fikk gått på badet og tisset og pusset tennene. Det var visst ikke mulig for han å roe henne fordi han ikke lukter melk. Prøvde å si at det er tull fordi jeg ammer ikke hver gang hun er misfornøyd og det er enklere mange ganger for pappaen nettopp fordi han ikke lukter melk. Da ble han så sur at han bannet, gikk fra meg og sov på sofaen... Jeg for min del gikk på badet, tissen med baby på fanget (begynner å få teknikk på det nå) og pusset tennene med baby i armene... Flott!
Kan godt kalle det det... Men dette er hans tredje barn så han bør ikke være så usikker! Hans første er ikke min så da vet jeg ikke hvordan det var for han, men han var lik med vår første og denne :-(Huff, kjenner jeg blir skikkelig sint på dine vegne. Tror du han kan ha en form for fødselsdepresjon? Det bunner nok mye i usikkerhet. Menn har jo en tendens til å reagere med sinne når det er noe de ikke takler..