Når skiftet pappaen den første bleien?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her var det på sykehuset, med alle 3 =)
Han fikk æren av å skifte bekbleiene :p
 
Den første bæsjebleia var det han som tok på sykehuset.
Han gjør det hvis det må gjøres uansett :)
 
På sykehuset. Han er flink til bleieskift, men det er jaggu meg det eneste han gjør på eget initiativ..
 
Han tok den første bleia, og han tar faktisk alle bleieskiftene når han ikke er på jobb! :)
 
På sykehuset. :) skifter minst en hver dag, tror ikke han synes det er pes. De to koser seg skikkelig med stellet.
 
Han tok det meste av stellet og bleieskift i starten, og når han er ferdig på jobb så er det som regel han som tar bleieskift :)
 
Vi tok den første bleien sammen, men de neste bleiene tok han :) Nå deler vi på det.
 
Her tok han de første bleiene, aldri vært noe problem for han med bleier. Tar de i helgene når han er hjemme og etter jobb, storkoser seg med å gjøre det, litt alenetid med ungen på den måten :) med hun eldste tok han alltid bleier på samme måte, og jeg tok vel nesten aldri en bleie selv etter at mammapermen var over, så lenge han var i nærheten :)
 
Pappan tok sin første bleie på sykehuset, tror kanskje det var den første tissebleia (Litt borte i hukommelsen). Men første bæsjebleie var det en barnepleier som insisterte på å ta, hun hintet om at vi ikke klarte det så bra som hu og bare tok babyen ut av armene mine. Gjett om jeg var sinna, men turde ikke si fra... :wtf:
Pappa tar gjerne bleiene når han kommer fra jobb og i helgene. Han skjønner nå hva jeg mener med at stellesituasjonen er en fin stund med barnet, han sier selv det er den beste kontakten han har med henne. Han koser seg skikkelig og får henne til å le og kose seg:)
 
På sykehuset andre dagen :) de koser seg hver dag på badet fremdeles!
 
Sykehuset her og. Med begge to :)
 
Back
Topp