Når skiftet dere til sportsdel?

Ca 5 mnd, byttet til ergonomisk sportsdel. Byttet fordi hun skulle opp hele tiden og tok tak i baggen og nesten tippet seg utav.

4,5 mnd. Haaaaatet å ligge i baggen. Kom seg veldig i sportsdelen, satt litt på skrå så hun kunne se litt

7 mnd. Men da var ungen for lang for lengst men lå med bena opp så gikk greit likevel.

4 måneder, 6 måneder og 5 måneder. Mine nektet å ligge mer i vogn. De var alle begynt å dra seg opp selv. Hadde god plass i vognen da.

Vi har ikke det, men vurderer å bytte for å kunne bruke sportsdelen snart.. Hvilken vogn har du?

Jeg har hatt over 50 vogner i løpet av 3 barn så har peøvd de fleste[emoji23] ergonomisk er det eneste som funka rett etter bagdelen her. Hvordan vogn er du ute etter? Så kanskje jeg har noen tips/forslag?

15 mnd og 14 mnd.

Hadde bag med ryggstøtte som kunne taes opp. I begynnelsen la jeg bare dyne bak de så de kom litt opp.

Hun vokste ut av bagen da hun var 6 mnd, ble for trangt med både baby og tykk vinterpose oppi.

3 mnd - bruker baby jogger city elite en del, men nesten i liggestilling. Og så bruker jeg emmaljunga bagdel innimellom med ryggsete-funksjonen oppe når baby er våken.

6 mnd ca :) da var Emmaljunga baggen for kort :) men han var ikke opp i sittende i sportsdelen før et par mnd etterpå, var ikke sterk nok i kroppen :)

Byttet like etter 6 mnd på begge barna på tfk joggster twist, har også innlegg for de minste barna til den vogna.

Vi bytta mellom 4-5 mnd med første. Ville ikke ligge i baggen mer, nysgjerrig og mer plass i sportsdelen.

4 mnd....da fikk ho sitte sånn halvveis, ble bare sinna om ho måtte ligge. Etter det ble vogna dels godtatt når ho var i humør [emoji14]

Back
Topp