Når skal du til jordmor/legen?

Morgendis

Betatt av forumet
Har du bestilt første time til jordmor/lege?

Jeg har fått time 13. desember, og skal bare gå til jordmor :-)

Jeg skal til legen den 30 november.Har hatt timen siden før jeg ble gravid, men nå kan jeg få tatt blodprøvene og fylle ut svangerskapspapirene når jeg først er der :) Kommer til å gå til lege og jordmor :)

Jeg skal til jordmor i desember. Men dette er nok hovedsakelig samtale, da jeg skal til legen en gang før det.
Men satser på å gå til jordmor denne gangen! Gleder meg til det! :-)

Er midt i bytte av fastlege, så skal bestille time etter 1 des.
Litt viktig å få time litt raskt tror jeg. Har begynt å måle blodsukkeret, å det lover ikke bra..

skal på fødepoli imorgen da.

Skal til legen 10 desember, og oppretter nok kontakt med jordmor etter det. kommer til å gå bare til jordmor.

Har time til lege 3 Januar, for å fylle ut papirer og ta blodprøver! Er da 13+5 uker på vei. Etter det kommer jeg bare til å gå til JM.

Legen imorgen, 6+1 og gynekologisk avd på sykehuset mandag 6+5. Tett oppfølging pga tidligere graviditet utenfor livmor.

Skal til legen 10 des.

Vet ikke, men legen min sendte henvisning til sykehuset på mandag, så da får jeg nok snart en time i posten xsmile2 må få ul siden jeg ikke er helt sikker på termindato, og fordi jeg har gått på blodfortynnende i de forrige svangerskapene xsmile2

Jeg var på første time den 12 november.
Neste time blir den 11 desember.
Og i mellomtiden har jeg fått time til fødepol den 30 november. :D
Kommer nok til å bestille time hos jm over nyttår :)

Time hos jordmor på fredag:) siden jeg har hatt no små blødninger forrige uke.. så får vi se :)

Har time hos jordmor på fredag, men skal fylle ut papirene 17.des hos legen min. Har jo allerede vært hos legen pga uvi og kvalme...

Jeg har første time hos lege til mandag. Da er jeg 8+4 :)

Back
Topp