Når skal du på ultralyd?

Har hatt 2 ul til nå. Er rundt uke 6-7. Første ul nå fredag - så at d va på rett plass og at det var en fosterhinne der, ellers bare konturer av embryo. Va på nytt i dag(pga blødning), og så da tydelig plommesekk :) (har googlet litt om denne men ble litt usikker, fint om noen deler erfaring). Skal igjen på kontroll om 2 uker og da sa gyn at vi skulle kunne høre ♡
 
Var I går :) trodde jeg var 8+2 men ble målt til 7+0 så får se hva oul sier om 10 uker :)
 
Legen henviste meg til tidlig ul på Ahus fordi jeg er over 38.. venter spent på brev med time ;)
 
Var det innvendig eller utvendig? Jeg skal til tirsdag og er da 6+6, håper virkelig jeg er så heldig som deg <3

Det var innvendig, den jeg har bilde av på profilbildet mitt.
 
Gratulerer så mye med positiv test
Jeg skal på ul uke 8...
7.juli grunnet graviditet med ivf
 
Jeg skal på ul neste uke.. 24 juni, da skal jeg være 8+4 .. Kjæresten er mer spent enn jeg på ultralyden
 
Jeg regner med at jeg ikke skal før OUL, dersom alt går som det skal. Mulig vi skal på 3D noe senere, vi var det i første svangerskap :)
 
Skal neste fredag, da er jeg ifølge første dag i siste mens 6+6 dager.
Skal også til Martin lundring på Jessheim 13 august for å sjekke "alt". Hvis jeg er så heldig å kommer så langt :)
 
jeg skal til fredag da er jeg 8+4. Da får jeg vite om jeg venter tvillinger. så det er ekstra spennende.
 
Jeg var på UL for to uker siden, da 7 uker på vei. Jeg får god oppfølging da jeg har hatt 3 spontanaborter etter jeg fødte min sønn i 2013.

Til vår store overraskelse og glede var det TO små der inne :)

Føles som om vi får litt tilbake av det vi har mistet, vi er overlykkelige, og veldig spente selvfølgelig. Trodde jeg skulle vite alt om det å gå gravid og føde nå, men den gang ei :)
 
Jeg var på UL for to uker siden, da 7 uker på vei. Jeg får god oppfølging da jeg har hatt 3 spontanaborter etter jeg fødte min sønn i 2013.

Til vår store overraskelse og glede var det TO små der inne :)

Føles som om vi får litt tilbake av det vi har mistet, vi er overlykkelige, og veldig spente selvfølgelig. Trodde jeg skulle vite alt om det å gå gravid og føde nå, men den gang ei :)
Nei, så moro :) gratulerer så masse :D
 
Jeg var på UL for to uker siden, da 7 uker på vei. Jeg får god oppfølging da jeg har hatt 3 spontanaborter etter jeg fødte min sønn i 2013.

Til vår store overraskelse og glede var det TO små der inne :)

Føles som om vi får litt tilbake av det vi har mistet, vi er overlykkelige, og veldig spente selvfølgelig. Trodde jeg skulle vite alt om det å gå gravid og føde nå, men den gang ei :)


Oi, så spennende. Gratulerer :)
 
Er 5+2 idag, Jeg skal på tidlig ul om 3 uker, da blir jeg 8+3 uker. Pga mista i fjor da jeg var 9uker på veg..
 
Last edited:
Back
Topp